Toon posts:

vast lopen bij emperor battle for dun

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik het spel emperor battle for dune speel loop elke keer mijn pc vast , en moet ik hem weer uitdrukken . weet iemand hoe dit komt ik heb een amd compressor van 800hrz met een video kaart van nvidia geforce4 ti 4200 128mb met en 384 mb werk geheugen ik heb zowel dit onder xp als me

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 00:55:
als ik het spel emperor battle for dune speel loop elke keer mijn pc vast , en moet ik hem weer uitdrukken . weet iemand hoe dit komt ik heb een amd compressor van 800hrz met een video kaart van nvidia geforce4 ti 4200 128mb met en 384 mb werk geheugen ik heb zowel dit onder xp als me
Vage formulerings wijze heb je :) Maar ik heb het gevoel alsof jij een illegale versie hebt.. Zo ja dan ligt het daar aan denk ik..

Loopt ie elke keer op hetzelfde punt vast? Of bij een te vergelijken situatie? Heb je verschillende videokaart drivers geprobeerd? Heb je het ook al bij iemand geprobeerd met dezelfde cd enzow?

superB

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de org cds en een maat van mij speelt met de copietjes die hiermee geen problemen heeft
en nee ik heb de nieuwste drivers naar mijn idee deze videokaart is pas 3 weken oud
ik heb een moederbord van het merk msi amd athlon ms-6195
het spel loop ook geregeld vast ik dacht eerst aan een koel probleem maar ik heb er een extra waaier in gekocht die de lucht uit de kast zuigt maar helaas zonder efeckt
nu weet ik het ff niet meer vandar deze oproep

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Een extra koeler zorgt er nog niet voor dat je systeem automatisch koel genoeg is. Download eens Motherboard Monitor 5 en kijk eens of je daar wat temperaturen mee te zien krijgt.
Verder raad ik je aan de Detonator 43.45 te downloaden van www.nvidia.com, ook al heb je een nieuwe videokaart, dat geeft ook niet de garantie dat je de nieuwste en beste drivers hebt. Om de paar weken komen er weer nieuwe drivers uit.
Wat je ook kan doen is eens kijken naar patches voor het spel.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze driver gedownload maar loop alles wat trager dus is het nog geen vooruitgang