Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
als je dat geld over hebt voor een video kaart kan je het beste kijken naar de GF2 gts en de Radeon DDR uitvoeringen.
GF2 gts is sneller, maar beeldkwaliteit is minder.
Radeon is niet supersnel, maar 32bit vertraagt nauwelijks.
Kijk eens naar de specs en prestaties van deze kaarten en maak dan je keuze.
Persoonlijk zou ik voor de Hercules GF2 MX gaan (heb ik dus ook gedaan) deze heeft nl. de beste prijs kwaliteits verhouding. Hij is wel trager dan bovenstannde (meestal), maar de technologie ordt toch nog niet volop gebruikt van deze kaarten. Kan me niet voorstellen dat het je wat kan schelen og je nou met 90fps of met 120fps quake3 speelt. Scheelt wel een hoop poen die je kan gebruiken om de nv20 te halen wanneer die uitkomt!
GF2 gts is sneller, maar beeldkwaliteit is minder.
Radeon is niet supersnel, maar 32bit vertraagt nauwelijks.
Kijk eens naar de specs en prestaties van deze kaarten en maak dan je keuze.
Persoonlijk zou ik voor de Hercules GF2 MX gaan (heb ik dus ook gedaan) deze heeft nl. de beste prijs kwaliteits verhouding. Hij is wel trager dan bovenstannde (meestal), maar de technologie ordt toch nog niet volop gebruikt van deze kaarten. Kan me niet voorstellen dat het je wat kan schelen og je nou met 90fps of met 120fps quake3 speelt. Scheelt wel een hoop poen die je kan gebruiken om de nv20 te halen wanneer die uitkomt!
Ben het helemaal eens CommDante!Op dinsdag 21 november 2000 01:42 schreef CommDante het volgende:
Tis beter als je een G2 MX koopt, voor de rest van je geld kan je dan nog wel wat leukere dingen kopen. Bv. een leuke CaseMod
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Verwijderd
zou voor een Radeon gaan ding is gewoon snel verschilt maar een een paar frames per seconde op de lagere resolutie en hoe hoger jij draait hoe kleiner het verschil wordt op 1600x1200 is ie zelfs sneller dan een Geforce 2. En hij maakt volledig gebruik van Direct 8
De gf2 of de Radeon voldoen beide uitstekend, de GF is ff sneller (vooral in 16bits) en de Radeon is mooier (vooral in 2d op hoge resoluties).
3Dmark junkie -> GF
Photoshop oid -> Radeon
3Dmark junkie -> GF
Photoshop oid -> Radeon
Ik denk dat ik voor een radeon ga.
Hoe staat het trouwens met de drivers van dat ding en de stroomconsumptie ?
Hoe staat het trouwens met de drivers van dat ding en de stroomconsumptie ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Er zijn net wat Beta drivers gelekt en er zullen wel echte DX8 drivers onderweg zijn.
Stroomverbruik zal wel okay zijn, omdat ATI erg veel ervaring heeft met laptops, maar wat het nu echt is ??
Voor veel info kijk op het forum van Rage3d of Rageunderground
Stroomverbruik zal wel okay zijn, omdat ATI erg veel ervaring heeft met laptops, maar wat het nu echt is ??
Voor veel info kijk op het forum van Rage3d of Rageunderground
Pagina: 1