Goede tactical war games à la Operation Flashpoint

Pagina: 1
Acties:

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Ik vind bovengenoemd spel dus echt briljant, maar heb hem al vaak uitgespeeld, zoek nu dus iets soortgelijks. Je ziet wel veel van die spellen in urban setting, maar wat ik juist het mooiste van OFP vind is de omgeving.
Hebben jullie tips voor dergelijke games. Het moet wel realtime zijn en first-person, liefst niet zoals de meesten als special ops, maar meer met een team van soldaten.
Het gaat me vooral om gameplay, ik heb laatst Task Force Dagger geprobeerd, maar wat ongelofelijk saai is dat om te spelen en ook de landschappen zijn erg saai.

• TheLemon

TheLemon

Topicstarter
Ja die ken ik, maar ik dacht dat die alleen multiplayer was? Dus geen campaign.

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Vietcong! :9~

Mijn nieuwe favoriete game 8)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• TheLemon

TheLemon

Topicstarter
Ja, ok Vietcong, maar ik vind het zo jammer dat het overgrote deel van die games multiplayer zijn en ctf of iets dergelijks. Het coolste vind ik cooperative multiplayer en flinke campaigns. BF1942 bijv. vind ik ongelofelijk bout, omdat het allemaal losse missies zijn en echt superslecht dat je met die tickets werkt. Totaal 0,0 tactiek en realisme dus.

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-01 20:50
Maar daar is bf1942 ook niet voor gemaakt, het ging meer om de multiplayer...

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

TheLemon schreef op 10 April 2003 @ 10:47:
Ja, ok Vietcong, maar ik vind het zo jammer dat het overgrote deel van die games multiplayer zijn en ctf of iets dergelijks. Het coolste vind ik cooperative multiplayer en flinke campaigns. BF1942 bijv. vind ik ongelofelijk bout, omdat het allemaal losse missies zijn en echt superslecht dat je met die tickets werkt. Totaal 0,0 tactiek en realisme dus.
Vietcong kan ook coop :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• TheLemon

TheLemon

Topicstarter
Ok, ga ik proberen, is er ook een singleplayer campaign?

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Psies! :D Alleen die word helaas GEEN singleplayer, maar alleen multiplayer..

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

TheLemon schreef op 10 april 2003 @ 11:28:
Ok, ga ik proberen, is er ook een singleplayer campaign?
Ja, en die is errug goed. Heb ik gehoord, want ik speel alleen maar mp *D

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
TheLemon schreef op 10 april 2003 @ 10:47:
BF1942 bijv. vind ik ongelofelijk bout, omdat het allemaal losse missies zijn en echt superslecht dat je met die tickets werkt. Totaal 0,0 tactiek en realisme dus.
Omdat het losse missies zijn met tickets is het dus 0,0 tactiek en realisme?
Dat slaat dus gewoon echt nergens op, los daarvan is het ook nog eens zo
dat het spel tot de absolute top in dit genre hoort...daar zijn verreweg de
meeste gamers het gewoon over eens.

• TheLemon

TheLemon

Topicstarter
Ja, en waarom zou ik dezelfde mening moeten hebben als verreweg de meeste gamers :?
Leg mij maar eens uit wat voor tactiek je kan gebruiken (ik heb het wel over singleplayer hè) dan en hoe realistisch het is dat als je dood gaat je gewoon weer ergens tevoorschijn springt, of als je een tank sloopt hij zomaar weer ergens uit de lucht komt vallen.
Het zal voor MP vast een leuk spel zijn hoor, maar ik snap niet dat ze niet wat meer aandacht hebben geschonken aan een leuke singleplayer campaign. Het is gewoon zonde, de grafische engine en het geluid van ik echt supergoed namelijk.

Verwijderd

De nieuwe delta force is wle een leuke tactical shooter :)

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 21:02

Jumpiefox

Hoi ?

delta force black hawk down mischien? of de nieuwe rainbow six?

The first casualty in war is always the truth...

• TheLemon

TheLemon

Topicstarter
Ik heb laatst ff Task Force dagger geprobeerd, maar die vond ik erg saai. Is er een nieuwere dan die?

Verwijderd

Ja, Black Hawk Down.

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Omdat het losse missies zijn met tickets is het dus 0,0 tactiek en realisme?
Dat slaat dus gewoon echt nergens op, los daarvan is het ook nog eens zo
dat het spel tot de absolute top in dit genre hoort...daar zijn verreweg de
meeste gamers het gewoon over eens.
Hij vraagt een game a la OFP.Dit spel heeft iets meer realisme dan BF1942.Wat mij dus echt tegenvalt in BF1942 zijn al die gasten die je gelijk neerknallen als je net respawned.ook het bunnyhoppen is ZEER irritant.Het voordeel van OFP is de grenzeloze vrijheid die je in geen enkel spel tegenkomt.Het enige wat ik kan zeggen is wachten tot volgend jaar,dan komt OFP 2 uit.Ik heb iemand in de clan zitten die op zeer goede voet staat met de lead programmer van OFP,dus als je kan wachten doe dat.Ook komt binnekort Soldner uit,misschien is dat wel wat.

clanpage: http://bbe.guts.nl
Pagina: 1