OK, ik heb iets verneukt. Ik heb weer wat tijd extra en vondt het leuk om weer eens wat van linux te gaan leren. Ik heb Suse 8.1 geinstalleerd en wat software geinstalleerd (o.a. Evolution). Maar ook iets vernaggelt. Met het werkend krijgen van mijn mouse wheel heb ik de basis "start" knop verwijdert. Weet iemand hoe ik die weer terug kan zetten. Ik kan bijna elke andere vorm van functie of menu terug krijgen op die balk behalve de oorspronkelijk "start" knop.
console openen en .kde of .gnome bestanden verwijderen is de snelte oplossing, hiermee reset je de desktop naar standaard
maar dit is ook wel te vinden
maar dit is ook wel te vinden
[ Voor 13% gewijzigd door Blaasvis op 09-04-2003 22:38 ]
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
gooi ze dan allebij weg
.kde is waarschijnlijk een link naar .kde2
Backward compatibility
Backward compatibility
Tja
X geherstart ?
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Aangenomen dat je KDE gebruikt: werkt het als je met de rechtermuisknop op de icoontjes onderaan klikt en dan Panel Menu => Add => Special Button => K Menu kiest? Dat is de normale manier om dat menu weer terug te krijgen
.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
odysseus, bedankt. Weet jij misschien ook hoe ik het icoontje weer in een suse icoon kan veranderen.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 23:17 ]
Eeuh....ja...dit zijn dingen die je echt wel zelf uit kunt vinden. Het is hier geen helpdesk ofzo...
Heb je al iets van documentatie gelezen of zelf proberen te zoeken? Ik krijg niet echt die indruk namelijk..dit topic gaat dan ook dicht. Lees ook de NOS policy - updated 01/04/03 om te zien wat we in NOS van een topicstart verwachten ('enige basiskennis van het OS waarmee je werkt is wel gewenst' - 'zelf zoeken voor je vraagt', etc. )
Heb je al iets van documentatie gelezen of zelf proberen te zoeken? Ik krijg niet echt die indruk namelijk..dit topic gaat dan ook dicht. Lees ook de NOS policy - updated 01/04/03 om te zien wat we in NOS van een topicstart verwachten ('enige basiskennis van het OS waarmee je werkt is wel gewenst' - 'zelf zoeken voor je vraagt', etc. )
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()