Hoewel het probleem van het niet zien van banners veelvuldig op GoT is langsgekomen heb ik geen oplossing tussen de topics kunnen vinden.
Als eerste natuurlijk het host bestand gecontroleerd, maar daar staat alleen een localhost en wat interne netwerk verwijzingen in en is dus het probleem niet.
Om het probleem wat specifieker te maken, even wat onderzoek gedaan
- www.tweakers.net & www.tweakers.net/nieuws & www.tweakers.net/reviews
zie ik totaal geen banners hoe vaak ik ook op F5 druk
- www.tweakers.net/aanbod en www.tweakers.net/gallery/profile
zie ik wel banners (Tutch, Uitlijn, Scholieren.com, On Stage Guide, Fok!)
- gathering.tweakers.net
zie ik alleen maar shop.tweakers.net banners
Ik krijg ook geen foutmelding bij het laden van de pagina of rode kruizen voor ontbrekende plaatjes. Heb ook geen firewall, adblockers of andere programma lopen of ooit geinstalleerd.
Het probleem doet zich bovendien voor op alle pc's in m'n netwerk en lijkt me dus geen lokaal probleem. Internet komt binnen via een Alcatel Speedtouch met NAT.
Ideeen?
Als eerste natuurlijk het host bestand gecontroleerd, maar daar staat alleen een localhost en wat interne netwerk verwijzingen in en is dus het probleem niet.
Om het probleem wat specifieker te maken, even wat onderzoek gedaan
- www.tweakers.net & www.tweakers.net/nieuws & www.tweakers.net/reviews
zie ik totaal geen banners hoe vaak ik ook op F5 druk
- www.tweakers.net/aanbod en www.tweakers.net/gallery/profile
zie ik wel banners (Tutch, Uitlijn, Scholieren.com, On Stage Guide, Fok!)
- gathering.tweakers.net
zie ik alleen maar shop.tweakers.net banners
Ik krijg ook geen foutmelding bij het laden van de pagina of rode kruizen voor ontbrekende plaatjes. Heb ook geen firewall, adblockers of andere programma lopen of ooit geinstalleerd.
Het probleem doet zich bovendien voor op alle pc's in m'n netwerk en lijkt me dus geen lokaal probleem. Internet komt binnen via een Alcatel Speedtouch met NAT.
Ideeen?
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !