Ontbrekende banners

Pagina: 1
Acties:

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Hoewel het probleem van het niet zien van banners veelvuldig op GoT is langsgekomen heb ik geen oplossing tussen de topics kunnen vinden.

Als eerste natuurlijk het host bestand gecontroleerd, maar daar staat alleen een localhost en wat interne netwerk verwijzingen in en is dus het probleem niet.

Om het probleem wat specifieker te maken, even wat onderzoek gedaan :)

- www.tweakers.net & www.tweakers.net/nieuws & www.tweakers.net/reviews
zie ik totaal geen banners hoe vaak ik ook op F5 druk

- www.tweakers.net/aanbod en www.tweakers.net/gallery/profile
zie ik wel banners (Tutch, Uitlijn, Scholieren.com, On Stage Guide, Fok!)

- gathering.tweakers.net
zie ik alleen maar shop.tweakers.net banners

Ik krijg ook geen foutmelding bij het laden van de pagina of rode kruizen voor ontbrekende plaatjes. Heb ook geen firewall, adblockers of andere programma lopen of ooit geinstalleerd.

Het probleem doet zich bovendien voor op alle pc's in m'n netwerk en lijkt me dus geen lokaal probleem. Internet komt binnen via een Alcatel Speedtouch met NAT.

Ideeen?

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Vreemde zaak. Zie je wel verwijzingen naar banners in de source van de pagina's? Zoja, kun je de servers die in de source staan pingen? Heb je ook geen banners als je uitgelogd bent? Al geprobeerd om een andere browser te gebruiken en/of cache/cookies weg te gooien?

Professioneel Hyves-weigeraar

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Na cookies en temporary internet filesweggegooid te hebben, zie ik nu weer wat banners bovenaan de pagina. Nu ook met Mozilla :)

Maar volgens mij zie ik nog steeds niet alle banners die ik zou kunnen zien, maar het zijn er al wat meer.
Een banner van Orange/Xbox/Casema heb ik bijvoorbeeld nog niet te zien gekregen, terwijl ik nog nooit zou vaak op F5 als vanavond het gedrukt :)

Mozilla blijft in de status balk "transferring data from adserver.webads.nl" aangeven. Adres is wel gewoon pingbaar.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !