Toon posts:

Speedtouch 510 utp verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik een speedtouch 510, alles werkt goed, zit aangesloten op een 3com switch en het loopt als een trein.
Maar nu loop ik tegen een probleem aan, ik heb de laatste tijd vaak dat een van de 3 lampjes op me modem uitvalt ( het lampje dat aangeeft dat er netwerk/utp verbinding is ) en als ik dan ff op me switch stroom af en op zet doet ie het weer, en heb ik weer verbinding :S
Waar kan dit aan liggen, is er software matig iets verkeerd? of ligt het aan de utp kabel.....

alvast bedankt

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Tjah, het is nogal een raar probleem. Eerlijk gezegd denk ik dat wij niet meer kunnen vertellen dan je zelf al weet. Ik zou je alleen een aantal tips mee kunnen geven en aan de hand daarvan zou je het probleem kunnen oplossen cq. vinden.

1. Probeer een andere UTP kabel
2. Download een nieuwe firmware van je modem en update hem.
3. Probeer een ander poortje van je switch uit.

Suc6 :Y)

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 09 April 2003 @ 22:22:
Tjah, het is nogal een raar probleem. Eerlijk gezegd denk ik dat wij niet meer kunnen vertellen dan je zelf al weet. Ik zou je alleen een aantal tips mee kunnen geven en aan de hand daarvan zou je het probleem kunnen oplossen cq. vinden.

1. Probeer een andere UTP kabel
2. Download een nieuwe firmware van je modem en update hem.
3. Probeer een ander poortje van je switch uit.

Suc6 :Y)
Jah daar zat ik zelf ookal aan te denken, ikg a morgen ff een nieuwe kabel halen......test het ff voor een dag mocht het niet lukken dat post ik wel ff terug.
Btw meer tips zijn welkom