Ik zit te twijfelen tussen twee mp3 spelers. De I-bead 100 256 mb of de mpio fl100 128mb+128mb sd. Heeft iemand ervaring met de fl100? Is de een kwalitatief beter dan de ander? Graag jullie mening.
Ervaring met de FD-100 geluidtechnisch identiek aan de fd100. Kwam aardig geluid uit alleen de lage tonen kwamen niet helemaal tot hun recht. I-Bead heb ik nog geen eigen ervaring mee.Molo schreef op 09 april 2003 @ 21:04:
Ik zit te twijfelen tussen twee mp3 spelers. De I-bead 100 256 mb of de mpio fl100 128mb+128mb sd. Heeft iemand ervaring met de fl100? Is de een kwalitatief beter dan de ander? Graag jullie mening.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Ik ben de i-Bead nu net aan het bestellen... is goedkoper en heeft meer features.
Duidelijk dus voor mij.
Duidelijk dus voor mij.
Als je persé een speler hebt waarbij je jater nog wat geheugen in wil steken moet jke de FL100 nemen, denk je geen extra geheugen erin te willen doen dan moet je de i-Bead halen. Ik heb nu de i-Bead 256MB en ik kan je zeggen dat hij absoluiut niet tegen valt. Ding heeft gewoon bijna alles. kwalitatief is ie super, de FL100 denk ik ook wel, maar die is ook iets duurder.
edit:
Ik zie net dat je voor de prijs van de FL100 ook een iRiver iFP-190TC 256MB kan halen, die lijkt me toch wat beter, en vooral mooier
Ik zie net dat je voor de prijs van de FL100 ook een iRiver iFP-190TC 256MB kan halen, die lijkt me toch wat beter, en vooral mooier
[ Voor 18% gewijzigd door Gisae op 09-04-2003 22:24 ]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Waarom dat is toch niet direct zijn vraag?Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 22:49:
kijk dan liever in de Ibead topic, of use de search.
Mpio heeft trouwens wel een goeie reputatie. Maar als ik zou moeten zou ik toch voor de mpio gaan (is wat robuster kwa looks) Bovendien hebben de mpio speler ook heel wat features hoor. De iRiver is ook heel erg mooi en kwalitatief ook erg goed.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
moeilijke keus inderdaad.. die mpio is ook zeeer mooi..

alleen heb je voor de prijs van de 128mb versie wel de 256 van i-bead..
en de ibead is dus kleiner.. voor mij zou dat de doorslag geven aangezien ik er veel mee sport.. (heeft het ook gedaan
)
kun je bij de mpio meerdere playlists maken?.. (dat je een folder kan kiezen die je afspeelt ofzo).. dat zou wel een grote meerwaarde boven de ibead zijn..
dat vind ik namelijk zon beetje enige nadeel van de i-bead.. dat je 1 playlist hebt van 60 nummers ofzo

en de ibead is dus kleiner.. voor mij zou dat de doorslag geven aangezien ik er veel mee sport.. (heeft het ook gedaan
kun je bij de mpio meerdere playlists maken?.. (dat je een folder kan kiezen die je afspeelt ofzo).. dat zou wel een grote meerwaarde boven de ibead zijn..
dat vind ik namelijk zon beetje enige nadeel van de i-bead.. dat je 1 playlist hebt van 60 nummers ofzo
Mpio kan folders aanmaken, volgens mij zelfs subfolders.nikao schreef op 10 april 2003 @ 11:15:
moeilijke keus inderdaad.. die mpio is ook zeeer mooi..
[afbeelding]
en de ibead is dus kleiner.. voor mij zou dat de doorslag geven aangezien ik er veel mee sport.. (heeft het ook gedaan)
ja.. maar kan je die ook afzonderlijk afspelen.. kan ook wel folders op mijn i-bead zetten.. maar hij leest alles wel in 1 playlist in
Ik heb de mpio fl100 en ik kan kiezen om alle nummers af te spelen of alleen die nummers van de folder/subfolder die ik heb geselecteerd.
Dus op de vraag of je ook alleen nummers van de sub folder kunt afspelen kan ik ja zeggen. En op de vraag of ie klein genoeg is om te sporten kan ik ook ja zeggen.
Ikzelf zou de voorkuer geven aan de mpio omdat je dan niet beperkt bent tot de 256 MB, zeker gezien het feit dat de geheugenkaartjes in de toekomst alleen maar goedkoper worden.
Echter de ibead is ook een tegekke speler dus als je de looks van de ibead cooler vindt of als je het prijsverschil echt te groot vindt, dan moet je gewoon voor de ibead gaan. ik denk dat je van allebei de beide spelers veel plezier zult hebben. Of je moet net zoals MaDLiVe een beetje audiofiel spelertje zoeken, maar die zijn er nog niet volgens mij. (iriver ihp100 misschien, wel veel groter)
De Mpio FL100 ziet er wel super exclusief uit, tenminste dat is wat ikzelf vind en iedereen die hem ziet tegen me zegt.
Greetz,
Dark Matter
Dus op de vraag of je ook alleen nummers van de sub folder kunt afspelen kan ik ja zeggen. En op de vraag of ie klein genoeg is om te sporten kan ik ook ja zeggen.
Ikzelf zou de voorkuer geven aan de mpio omdat je dan niet beperkt bent tot de 256 MB, zeker gezien het feit dat de geheugenkaartjes in de toekomst alleen maar goedkoper worden.
Echter de ibead is ook een tegekke speler dus als je de looks van de ibead cooler vindt of als je het prijsverschil echt te groot vindt, dan moet je gewoon voor de ibead gaan. ik denk dat je van allebei de beide spelers veel plezier zult hebben. Of je moet net zoals MaDLiVe een beetje audiofiel spelertje zoeken, maar die zijn er nog niet volgens mij. (iriver ihp100 misschien, wel veel groter)
De Mpio FL100 ziet er wel super exclusief uit, tenminste dat is wat ikzelf vind en iedereen die hem ziet tegen me zegt.
Greetz,
Dark Matter
oei.. misschien toch iets van spijt wat nu bij me opkomt hehe.. (voorzover je spijt kan hebbben van de aanschaf van zoeits goeds als de I-Bead) ..
tis wel erg handy dat je alleen de folders kan afspelen.... maar ik heb goeie hoop dat I-Bead hier ook nog wel mee komt met een firmware upgrade.... (duim duim duim)
tis wel erg handy dat je alleen de folders kan afspelen.... maar ik heb goeie hoop dat I-Bead hier ook nog wel mee komt met een firmware upgrade.... (duim duim duim)
Van beide players of tenminste merken zijn er paginalange topics met gebruikerservaringen en details, als je 1+1 kan doen, kan je dat ook wel met die topics.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()