Toon posts:

Counterstrike vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb vanmiddag Halflife gekocht voor maar 9,95 euro, was ZEER moeilijk nog te krijgen kan ik je uit eigen ervaring vertellen, maar nu mijn punt, ik heb dus halflife geinstalleerd, dat ging allemaal prima prima, en nu heb ik counterstrike die ik van iemand had geleend (het is een gratis mod dus ik denk dat mag wel toch ?? Correct me if im wrong) geinstalleerd, ging ook allemaal goed, en nu wil ik hem spelen, en nu krijg ik iedere keer te zien: "Your half life key is invalid".

Weet iemand hoe dat kan of waar kun je een key van counterstrike krijgen (t is een gratis mod dus zo'n key is volgens mij ook wel legaal), want in mn registry staat dus 2 keer dezelfde half life key, 1 keer bij halflife zelf en 1 keer bij counterstrike.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als het goed is kun je gewoon je key van je half-life gebruiken, is dezelfde.
Of je koopt de bundel Half-life en counterstrike. Heb ik toen ook gedaan, werelds.
Hoef je ook geen half-life + mod te installeren. Gewoon alleen stand alone counterstrike.

Zet anders ff je key van Half-life bij je counterstrike, in je register dan

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Het _kan_ zijn dat je key uit de winkel is overgeschreven, bij de FRS hier in Leiderdorp zie je vaak van die lamertjes doosjes openmaken en CDkey's overschrijven :|

Verwijderd

Topicstarter
Rafe schreef op 09 April 2003 @ 21:05:
Het _kan_ zijn dat je key uit de winkel is overgeschreven, bij de FRS hier in Leiderdorp zie je vaak van die lamertjes doosjes openmaken en CDkey's overschrijven :|
Ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf ook eens heb geprobeerd om met een key die op internet was uitgelekt te counterstriken, maar ik meen me te herinneren dat ik toen iets zag van "Your Half-Life cdkey is already in use".
Dus dat is het volgens mij niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de code 2 keer in mn register staan, allebei _zonder_ streepjes, dat is goed toch, neem ik aan ??

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Heb je wel CS 1.5? Want oudere versies worden bijna niet meer ondersteund.
Er zijn trouwens meer dan genoeg CDKey change programma's zoek daar maar eens op met Google en kijk of een andere key je probleem verhelpt :)

The devil is in the details.

Verwijderd

1ste plaats... CS die op CD-ROM staat is niet legaal als je die kopieert.. let daar even op.. Je kan CS gratis van internet halen..

Dus uninstall effe cs en hl.. installeeer daarna HL weer ga naar confi scherm en zoek ergens update half-life of zo...

Nu download je cs van www.counter-strike.net en gebruik alleen de key van je HL cd-rom.. werkt die dan nog niet of in use.. terug met dat ding dan is die gewoon geruilt en de key gehouden!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 11:18
ehm dude, hij moet met streepjes :P
zoals ie op je boekje staat van half-life moet je hem overtypen,
want het half life key venster heeft zelf geen verdeelde vakjes,
dus moet je de streepjes ook invoeren :)

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 22:29
Delete die CS/HL key anders uit je register, als je CS of HL dan opstart vraagt ie of ie je key wilt invullen, dan nog een keer proberen(met streepjes!)

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Crash-Override schreef op 09 April 2003 @ 22:40:
Bij mij heeft ie gewoon 1 lange balk en kan de code zonder streepjes invoeren hoor :P Maar ik heb dan ook de 1.0 versie.. ligt misschien daaraan :)

superB

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 13:32

Jap

No worries

met of zonder streepies maakt niet uit als hij zegt dat de cd key invalid is kan het 2 dingen betekenen, 1 verkeerd getyped (onwaarschijnlijk van dan zegt ie tijdens invoeren al wel iets van klopt niet, zoniet heb je eel toevallig een goeie ingetyped) 2 de cdkey is gewoon niet goed... wat je daar aan kunt doen is naar de winkel gaan en zeggen dat de installatie code het niet doet ofzow, mischien dat je een ander doosie meekrijgt (bij het inleveren van de oude dan :P )

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Verwijderd

Als je maar niet de RETAIL versie van CS verwisseld met de MOD versie voor Halflife........
Als je halflife normaal werkt moet CS ook normaal werken (MOD versie dus ).
(En de Halflife versie updaten naar 1110)

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 23:30:
Als je maar niet de RETAIL versie van CS verwisseld met de MOD versie voor Halflife........
Als je halflife normaal werkt moet CS ook normaal werken (MOD versie dus ).
(En de Halflife versie updaten naar 1110)
Uhmm maakt niet uit hoor.. Ik heb de retail erop staan en ik kan en de HL cd-key gebruiken of de CS retail cd-key... En andersom werkt het ook gewoon goed :) Wat wel kan is een email sturen naar valve (of sierra?) met een scan van je doosje en zeggen dat je cd-key niet werkt.. Heeft een vriend van me ook gedaan toen ie hetzelfde had.. Toen heeft ie een nieuwe cd-key gekregen.. En uiteraard diegene die bij het spel zat is geblokkeerd..

superB

Verwijderd

Maar waarschijnlijk heeft ie dus de retail versie en heeft dus 2x die key in gebruik............

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:32
gast, mail mij even ik heb er nog wel een voor je

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-01 21:55
Crash-Override schreef op 09 April 2003 @ 22:40:
euhm like... niet?

in het register moet ie zonder streepjes

[ Voor 7% gewijzigd door BaBBeloedie op 10-04-2003 13:11 ]

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
zonder streepjes inderdaad

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 11:18
BaBBeloedie schreef op 10 april 2003 @ 13:10:
[...]

euhm like... niet?

in het register moet ie zonder streepjes
als je hem invoert met streepjes :P (maar kan ook zonder :+ )
HL zet em zelf in het register zonder streepjes zag ik net ook
(zie hier ergens bovenstaande post waarin de opmerking wordt gemaakt dat met/zonder streepjes invoeren niks uitmaakt)

Verwijderd

Tja je kan je het zelf ook gewoon makkleijk maken door gewoon de CS 1.5 MOD versie te downloaden........... Heb je HAlflife en CS, voor de retail versie van CS moet je sowieso een patch downloaden omdat die niet alle maps heeft.............
Pagina: 1