Toon posts:

CPU Dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat toenstraks een spelletje te spelen, maar het geluid moest van mijn broer zachter, hij ging aan mijn pc kloten tot ons mam erbij kwam, die vroeg of ik mijn pc zachter wou zetten en toen ik uit protest niets deed of zei zette ze abrupt mijn pc uit.
Toen werd ik ff boos en dacht haar wel ff te laten schrikken. FSB hoog gegooid zodat hij geen beeld meer geeft met opstarten. Als je je pc jumpered is dat probleem weer opgelost en schade doet het niet ivm ruim voldoende cooling. Toen ons mam erbij geroepen en gezegd dat ze mijn pc echt gesloopt had. Ik liet het zien en het deed haar niets...poging mislukt...
Toen was ik alweer redelijk afgekoeld en dacht ik van: Lamaar.
Maar toen ik de pc gejumped had, deed hij het echt niet meer....hij gaf wat vreemde piepjes en hij gaf geen beeld meer. FF alles losgetrokken en andere vid kaart erin (pci) en nog deed hij het niet.

Nu wil ik graag weten wat het probleem is, want een te hoge fsb is nog nooit een probleem geweest, en die ene keer meer kan ook geen probleem veroorzaakt hebben. Dat is al zovaak gebeurt en gewoon jumperen en niks meer aan het handje.

Maar nou doet hij het dus echt niet meer....
En ik baal dus als de pest, want nu is mijn zelfbetaalde pc naar de kloten.
Ik heb nog niet kunnen kijken of er iets met de CPU is, want dat laat ik mijn oom doen, die heeft er meer verstand van, maar ik zou vast willen vragen aan iemand of die zou weten wat eventueel het probleem is of zou kunnen zijn...
Specs kan je in mijn signature zien...

-Stef

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kan je niet aan de hand van die piepjes uitzoeken wat er mis is??
Of zitten er geen status led's op dat mobo??

suc6

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 16:04
haha, prutz0r ;)

Al een BIOS reset gedaan? Bij mij kon het zelfs mijn toetsenbord fixen!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat voor piepjes komen er precies uit?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-02 17:16
Heb je wel de goede jumpers gejumpert :P. Je moet dus de CMOS clear hebben he.

En met de piepjescode die uit het mobo komen kun je erachter komen waar het mobo problemen mee heeft. Waarschijnlijk kun je code opzoeken in je handleiding.

edit: spuit 11 :(
GoT gaat te snel dezer dagen

offtopic:
Fewture schreef op 09 April 2003 @ 21:05:
Sorry hoor, maar waarom doe je zoiets? Ongelooflijk zeg.. Dit is echt heel erg "niet zo slim van je"

-1 Flame >:)
jij bent toch ook 15 geweest :P

[ Voor 40% gewijzigd door iets op 09-04-2003 21:09 ]

tvw

Verwijderd

Sorry hoor, maar waarom doe je zoiets? Ongelooflijk zeg.. Dit is echt heel erg "niet zo slim van je"

Verwijderd

Topicstarter
Er komen iets van 9-12 piepjes achter elkaar uit in series van 3.
Status led's zitten wel op mobo maar zijn niet aangesloten, want alles zat al vast toen we erachter komen dat die erbij zat en om alles weer opnieuw los te moeten gooien...
En prutzor? Je moet eens weten hoeveel zooi aan oc info ik wel niet uitgeprint en bestudeert heb voor ik ging overclocken. Daar waren mijn ouders ook niet zo blij mee, dat ik weer eens 30 paginaatjes uit zat te printen met info over hardware en cooling enzo... ;)

-Stef

En ja, ik weet dat het een domme actie was... |:( |:( |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 21:07 ]

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 12:18

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Minder strakke actie :(

Even je pc tot de minimale benodigheden terug brengen (mobo, cpu, mem en vid-kaart, conservatieve mobo instellingen) en dan zien dat tie werkt. Zo ja dan kaartje voor kaartje aanvullen..

succes ennuh, gebruik The Search

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Topicstarter
Ja...sorry dat ik jullie hiermee lastig val, en ik weet ook dat het een domme actie was maar daar denk je op het moment zelf niet aan, en zeg niet dat jullie nooit domme dingen met jullie pc gedaan hebben ;) :P
Ik zal dalijk nog wel ff kijken, en anders die ledjes toch maar aansluiten...
Allemaal hartstikke bedankt voor de reply's, ook al had ik niet overal evenveel aan ;)

-Stef

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

dis eigenlijk wel iets voor dat topic van toppunt dan DOC..

maarre.. idd ik zou een bios flash reset doen, maar als dat niet werkt, dan is er duidelijk iets niet goed (duh).

Als je er de onderdelen voor hebt stuk voor stuk afgaan waar het probleem zit, dus eerst andere proccesor erin, werkt dat niet? dan ander moederbord enz.

Verwijderd

Sorry hoor, totaal nutteloze relpy maar vind dit toch erg komisch

Verwijderd

Topicstarter
wdekreij, daar heb ik de hardware niet voor...ik heb maar 1 amd mobo, en maar 1 amd processor, en maar 1 geheugenreep van 512 mb ddr400 die alleen in die pc past (waar ik nu op zit is een p3-500mhz met 16 mb vid kaart en 256 mb ram, wat niet meer kan).

Maarre, hoe bedoel je, bios flash reset?

-Stef

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:41
wdekreij schreef op 09 April 2003 @ 21:11:
dis eigenlijk wel iets voor dat topic van toppunt dan DOC..

maarre.. idd ik zou een bios flash reset doen, maar als dat niet werkt, dan is er duidelijk iets niet goed (duh).

Als je er de onderdelen voor hebt stuk voor stuk afgaan waar het probleem zit, dus eerst andere proccesor erin, werkt dat niet? dan ander moederbord enz.
Met het risico dat ik nou iets stoms zeg maar als da mobo nog steeds een hogere fsb heeft lijkt het mij beter om eerst de cpu te testen. Daarnaast gaat flashen redelijk moeilijk als je nie in DOS kan komen

[ Voor 6% gewijzigd door Twistedmark op 09-04-2003 21:21 ]

Verwijderd

Btw: Je hoeft niet steeds -stef onder je post te zetten.. :) Doen we niet op GoT ;)

Verwijderd

Pak je boekje als je niet weet hoe je je bios moet resetten.... ;)

offtopic:
onder je post hoef je je naam niet te zetten....dat staat links in de hoek van je bericht wel ;)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-02 17:13

BaRF

bijna kerst

en dan te bedenken dat je ook gewoon de monitor stekker had los kunnen halen om haar te laten 'schrikken'...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
DJelte, ik weet wel hoe ik de bios moet resetten, heb ik al zovaak gedaan...probleem is alleen dat ik het boekje niet kan vinden...nog zoiets: Dat ding ligt altijd in de weg te slingeren als je het niet nodig hhebt, en als je het moet hebben ben je het kwijt...
Download je de online manual doet die het juist op die éne pagina die je moet hebben het niet en ga zo maar door...ik heb vandaag ook echt een kutdag (gehad)
De leds die iig branden zijn 123 groen, en 4 rood.
Als iemand ff kan kijken wat dat betekent bij mijn pc, hartstikke bedankt!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 22:13 ]

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 22:10:
DJelte, ik weet wel hoe ik de bios moet resetten, heb ik al zovaak gedaan...probleem is alleen dat ik het boekje niet kan vinden...nog zoiets: Dat ding ligt altijd in de weg te slingeren als je het niet nodig hhebt, en als je het moet hebben ben je het kwijt...
De leds die iig branden zijn 123 groen, en 4 rood.
Als iemand ff kan kijken wat dat betekent bij mijn pc, hartstikke bedankt!
Staat ook op de site van je moederbordfabrikant denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Nope, die staan in een manual die je moet downloaden, gedaan en zoals je al kon lezen: ik had zo'n pechdag vandaag dat hij het net op die ene pagina niet doet...
Als iemand hem ff wil downen en kijken voor mij, hier is de link:
http://download.msi.com.tw/support/mnu_exe/E6712v1.0.exe

Ledjes 1,2 en 3 branden groen, deeltje 4 is rood...

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-02 13:43
Testing RTC (real time clock)

Dit wordt gedaan voor het initialiseren van de video interface.

[ Voor 99% gewijzigd door DustMan4u op 09-04-2003 22:27 ]

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Topicstarter
Dus linksboven, linksonder, en rechtsboven groen, en rechtsonder rood betekent dat hij de RTC aan het testen is?
Wat is er aan de hand als hij op dat punt blijft steken? wat is er dan kapot?

Verwijderd

www.watbenjedan.nl (sorry... een flauw grapje...)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 22:36 ]

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-02 13:43
ik d8 dat we hier geen hk replies meer mochten posten....

Ik denk dat de RTC iets te maken heeft met het feit dat je FSB toch nog te hoog staat. Misschien is het toch niet helemaal goed gegaan die bios reset. Probeer het nog eens, of probeer evt ff alles te unpluggen en c-mos batterijtje eruit te halen en dan ff minuutje ofzow w88 en weer inpluggen. Misschien helpt dat....

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Topicstarter
ok, thx!
Ik zal het morgen ff proberen, nu bed tijd, maar toch alvast bedankt voor de moeite!

• iets
DustMan4u schreef op 09 April 2003 @ 22:35:
[...]

ik d8 dat we hier geen hk replies meer mochten posten....

Ik denk dat de RTC iets te maken heeft met het feit dat je FSB toch nog te hoog staat. Misschien is het toch niet helemaal goed gegaan die bios reset. Probeer het nog eens, of probeer evt ff alles te unpluggen en c-mos batterijtje eruit te halen en dan ff minuutje ofzow w88 en weer inpluggen. Misschien helpt dat....
Dan zou ik maar ff wat langer wachten dan een minuutje. Als je de batterij (en de stekker) er nu uit haalt weet je morgenmiddag zeker dat hij gecleard is. Dat kan namlijk wel eens wat langer duren dan een minuutje nl :).

tvw

• FragFrog
  • Laatst online: 15-02 19:21
Inderdaad. Als de FSB te hoog staat zal je VGA kaart het naar alle waarschijnlijkheid niet meer aankunnen, een oudere vidkaart ook niet. 'T is een beetje krom bedacht, maar zou wel verklaren waarom beide vidkaarts het niet doen, met de mogelijkheid open latend dat je proc nog heel is (/ikkie is een optimist ;))

Voor de rest... je print 30 pagina's uit en nog weet je niet dat je niet mag groeten??? Neem www.watbenjedan.tk ook maar even door :+

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Uh nee, dit is niet zo slim nee...volgende keer trek je gwoon monitor kabel uit pc en dan staat er "no signal" op scherm. En dan zeg je tegen je moeder...."kijk mam, hij zegt no signal... geen signaal dus!!" :+

[ontopic]
Gwone ff bios clearen. Dan moet het normaal weer in orde zijn..

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

JaY-

Het is mij.

Het is niet te hopen dat je bij het veranderen van de jumpers statisch geladen was ofzo, want dit kan dus erg slechte gevolgen hebben voor je hardware....
Probeer iig even met het minste op te starten (na een bios reset) of anders kijken of je je pc bij iemand neer kan zetten om wat onderdelen uit te wisselen ofzo, stuk voor stuk testen of ie het nog doet om zo achter de oorzaak te komen.

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

of ff een keer proberen te booten zonder mem of cpu, dan zou je bios zich ook rot moeten schrikken.
(heb ook Mateloos Slome Irritaties gehad vroeger.)
daarna clear cmos en booten met cpu, mem en vga.
als 'tie ut dan nog niet doet, zou ik me zorgen gaan maken. suc6

[ Voor 3% gewijzigd door _Droopy op 10-04-2003 10:17 ]

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Verwijderd

Dan ben je wel een heel erge mongool als je om die reden je pc molt. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt :+

-2 flamebait

Verwijderd

Topicstarter
Cyber, ik heb mijn pc niet gemold, was iig niet de bedoeling. Maar ik wist dat bij een te hoge fsb je beeld het niet meer doet, en dus wou ik daar mijn moeder ff mee laten schrikken...
Maargoed, ik zal de batterij eruit halen en hem ff een dagje uit laten staan...
We zullen wel zien, anders mocht ik hem van de mycom wel ruilen, wat een prachtwinkel is het toch! ;)

• Killop
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021

Killop

It never hurts to help

Vind het knap dat een jumper statisch geladen is. D8 dat ze die dingen daarvoor gemaakt hadden.
Idd ff batterij eruit laten. heb het ook een keer meegemaakt bij een pc van iemand. deed het daarna weer.

"Spelende vrouw wat hebben we nu geleerd?" :+

What are we gonna do tonight?

Verwijderd

Topicstarter
Dat we niet meer andere mensen moeten laten schrikken, want wie een kuil graaft voor een ander, verspeelt veel moeite...

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-02 18:55

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Killop schreef op 10 April 2003 @ 18:10:
Vind het knap dat een jumper statisch geladen is. D8 dat ze die dingen daarvoor gemaakt hadden.
Idd ff batterij eruit laten. heb het ook een keer meegemaakt bij een pc van iemand. deed het daarna weer.

"Spelende vrouw wat hebben we nu geleerd?" :+
Overclocken doe je omdat je een Tweaker bent, niet om je moeder te pesten.. 8)7

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

ShotGun schreef op 09 April 2003 @ 22:52:
[...]

Dan zou ik maar ff wat langer wachten dan een minuutje. Als je de batterij (en de stekker) er nu uit haalt weet je morgenmiddag zeker dat hij gecleard is. Dat kan namlijk wel eens wat langer duren dan een minuutje nl :).
Dit process ken je versnellen door een schroevendraaier of ander ijzer voorwerp tussen + en - houden waar het baterijtje heb gezeten... :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Topicstarter
ja, grapjas...en dan een stroomschok krijgen waarna hij leeg is he? Jouw mogen ze meteen bannen van mij, jij bent namelijk echt een trieste kerel...

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Oh dus je denkt dat ik je iets verkeerds aan wil praten he ? Ik denk dat je beter zelf ken gaan dimmen..
Ik vind jou nogal een stukie triester met dat soort acties van jou..

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

is totaal oftopic, MAAR JEBENT EEN Debiel :), beetje fsb omhoog gooie zodat hij niet meer aan wilt.... heb je je mam wel verteld wat je gedaan had?:P zou het maar niet doen :)

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-02 20:51

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

hoho klopt wel hoor wat Speedy-J zegt!!! Meestal staat er over de voeding van het cmos parallel een elco als je die dus kortsluit met een schroevendraaier (batterij eruit halen!) zoals Speedy-J zegt dan zorg je ervoor dat de elco totaal leeg laat lopen waardoor het cmos geen voedingsspanning meer krijgt en sneller zijn instellingen "vergeet"! Doe dit alleen met de 230V los van de PC!!!

En uiteraard geef ik geen garanties evenals Speedy-J denk ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door WeaZuL op 10-04-2003 19:37 ]

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-02 18:55

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 19:22:
ja, grapjas...en dan een stroomschok krijgen waarna hij leeg is he? Jouw mogen ze meteen bannen van mij, jij bent namelijk echt een trieste kerel...
Doe ff rustig man.. wat hij zegt klopt hoor! Als je het met een schroevendraaier doet krijg je zeker geen schok.
edit:
Volgende keer iets sneller typen.. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Demo op 10-04-2003 19:38 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Hey stef, waarom vraag je ons om raad als je het niet wilt accepteren. VAGE KEREL. maargoed. Wat voor schok denk je te krijgen dan van dat batterijtje? tis geen 220 hoor.

Stop die schroevendraaier er nou maar tussen en stop de batterij er weer in en je bent klaar als het goed is. :)

En als het niet help proberen we je verder te helpen als je afgekoeld bent.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 19:47 ]

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Thanx guys voor het inspringen en ik geef idd geen garantie :)
Al hoop ik natuurlijk wel dat het gaat lukken..

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-02 13:49

icecoolsniper

never run from a sniper!

batterijtje is iets van 3 volt ofzo, hele kleine kans dat je daaraan doodgaat :P

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Mijn ervaring met MSI is dat zij de FSB niet herstellen na een BIOS reset.

Je moet effe een ATX-reset proberen, en dat doe je op de volgende manier:

Netstroom eruit, aan-uit knop 10 seconden indrukken, netstroom erin en proberen

dit heeft hier al talloze keren geholpen :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als ik fel overkom, maar de vorige keer dat ik zoiets met een batterij probeerde kreeg ik een schok. Ik dacht dus dat hij dacht dat ik een noob ben waardoor hij mij wel ff te pakken zou nemen. En ik kom hier met een probleem in de hoop dat jullie me helpen, niet om te horen te krijgen hoe dom of stom ik ben, denk je dat ik dat zelf niet door heb?

Iedereen die mij heeft willen helpen, hartstikke bedankt (en dat meen ik serieus!), de rest die mij gewoon wouden uitschelden hiero: Sorry dat ik besta hoor...

Als ik naar het DOC topic kijk zijn er mensen die nog veel dommere dingen doen, maar daar reageren de meeste mensen ook niet op deze manier naartoe...

ps. Bartjexp, ik accepteer hulp wel en heb alles al geprobeerd wat jullie me hebben verteld hoor...maar het is dan weer niet legaal om mensen te danken, zodat ze weten dat ze het niet voor niets doen...Sommige dingen zal ik waarschijnlijk ook nooit snappen...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 21:13 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Je moet duidelijk onderscheid maken tussen mensen bedanken en mensen groeten.

Dat eerste wordt namelijk wel degelijk op prijs gesteld.
Dat 2e, te weten het onder elke post neerzetten van "groeten <insert naam>", komt de overzichtelijkheid niet ten goede en wordt derhalve niet gewaardeert.

[ Voor 11% gewijzigd door Glashelder op 10-04-2003 21:16 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik geloof niet dat ik nog hoef te vertellen hoe slim ik deze actie vind. Ik snap trouwens niet dat iedereen zo gefixeerd is op het clearen van de bios. Je zou bijvoorbeeld ook wat zoekwerk kunnen doen. Kijk maar een wat je vind als je zoekt op msi rtc. Dan kom je met de eeste link uit op de volgende pagina [rml][ Real Time Clock] MSI RTC checking D-LED[/rml]

Ook in het tweede linkje dat je vind als je aan 't zoeken bent gaat 't over een zwakke baterij.

Tegen de degenen die al een reatie geplaatst hebben: Zoek zelf ook even voordat je iets post, natuurlijk vind ik alle input wel handig, maar 45 reacties met dezelfde oplossing vind ik een beetje overbodig

Edit:
Ik zie dat ik weer een artikeltje half lees. Kwam bij de eerste twee 't woord baterij tegen, maar 't kan ook iets anders zijn. Misschien kun je ergens nog wel iets nuttigs vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door YoupY op 10-04-2003 23:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het probleem was toch iets minder erg dan verwacht: De videokaart was losgeschoten...mycom keek er 2 seconden na, drukte hem wat aan en het probleem was opgelost :)
Dus op deze kan weer een slotje :)

• iets
omg. heb je de videokaart er dan niet al eens uit getrokken en weer terug gestopt :X.

tvw

Verwijderd

Topicstarter
nee, tuurlijk niet...dan kan je hem toch niet testen of hij het nog doet? of klink ik nu wel heel erg noob achtig? ;) :P

Hey, kom op...iedereen maakt beginners fouten...

• FragFrog
  • Laatst online: 15-02 19:21
Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 22:22:
nee, tuurlijk niet...dan kan je hem toch niet testen of hij het nog doet? of klink ik nu wel heel erg noob achtig? ;) :P

Hey, kom op...iedereen maakt beginners fouten...
Inderdaad, iedereen op www.beginnersweb.nl ;) :P

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Men vroeg wat er gebeurde als je belangrijke compononentnen los zou halen.
Vervolgens maak je een opmerking dat je alles geprobeerd hebt; dus niet.
Heb je diegene bij de MyCom wel fooi gegeven? Daar eten ze zaterdags loempia's van namelijk... :9

{signature}

Verwijderd

Voutloos schreef op 11 april 2003 @ 22:45:
Men vroeg wat er gebeurde als je belangrijke compononentnen los zou halen.
Vervolgens maak je een opmerking dat je alles geprobeerd hebt; dus niet.
Heb je diegene bij de MyCom wel fooi gegeven? Daar eten ze zaterdags loempia's van namelijk... :9
Je hebt geluk dat ze niet hebben gezegd dat je videokaart stuk was, dan hadden ze zeker loepia's gegeten :+

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 22:49:
[...]

Je hebt geluk dat ze niet hebben gezegd dat je videokaart stuk was, dan hadden ze zeker loepia's gegeten :+
Geluk? Ik had juist gehoopt dat ie kapot was...had ik een betere nieuwe gehad op kosten van mijn ouders ;)

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 08:12:
[...]

Geluk? Ik had juist gehoopt dat ie kapot was...had ik een betere nieuwe gehad op kosten van mijn ouders ;)
chille ouders heb jij :7

Verwijderd

als je slim bent geef je alsnog je moeder de schuld.... ;)

Verwijderd

Topicstarter
niks chille ouders, ik had gewoon gezegd dat ons mam hem kapot gemaakt had...dan had zij een nieuwe mogen dokken, want zo is ze dan wel weer...helaas had de mycom al gezegd dat hij kapot was voordat ik een compromis kon sluiten sneaky sneaky ;)

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 11:51
Dommodus = 1.... Zoals al vele malen gezegd, zoek de piepjes op. En zet voortaan meteen het geluid zachter wil je... scheelt een "domme" actie en ons weer werk ;)
Pagina: 1