Roaming profile - iets foutgegaan...

Pagina: 1
Acties:

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
Ik heb een domein thuis met een win2k advanced server en een aantal computers met XP. Nu had ik het zo ingesteld dat voor 1 computer (m'n eigen) er een roaming profile op de server gemaakt zou worden..

Nu is er alleen tijdens het maken wat fout gegaan waardoor ik nu een heleboel instellingen (snelkoppelingen en bestanden uit Mijn documenten, Startmenu etc.) kwijt ben...

Hij heeft op de server niet alles goed opgeslagen en daarna heeft hij het profiel van de server naar mijn computer terug gecopieerd... Mijn computer dacht dat dat moest en heeft dus bestanden verwijderd ofzo... 'k ken een heleboel in ieder geval niet meer vinden :(

Heb al ingelocht als Administrator om te kijken of de bestanden nog te vinden waren maar heb het zelf niet meer kunnen vinden..

Iemand nog ideeen om m'n data en instellingen terug te krijgen???

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:41

Jaymz

Keep on moving !

Als je geen undelete of some sort hebt is de kans heel erg groot dat je de boel inderdaad kwijt bent, als ik het wel heb wordt je profiel bij het afloggen al verwijderd en niet pas als de boel overschreven wordt :)

Succes :)

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Eerste keer dat je aanmeld word er een nieuw profiel gemaakt. Je oude blijft dan gewoon onaangetast. En blijft dus bewaard op je pc.

Je vind ze in:
c:\documents and settings\username

en die van je server heet:
c:\documents and settings\username.domain

ofcorz als je nederlandse xp/2000 heb in het nederlands :D
Suc6 verders

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
@necrobic... Dat klopt niet helemaal... mijn account heb ik altijd al op de server gehad.. 'k had nu alleen nog ingesteld dat hij m'n profiel meenam naar de server.. 'k heb dus geen locaal profiel meer...

@Jaymz... Geen undelete... dus ik vrees het ergste...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

• Necrobic
  • Niet online
Ah ok dat begreep ik niet helemaal uit je verhaal maar dan heb je denk ik idd pech :/

Windows 2003 heeft hier wel leuke fuctie voor. Keertje upgraden misschien?

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
Windows 2003... tja... denk niet dat dat lekker gaat werken op een AMD 300 Mhz :/

• Necrobic
  • Niet online
een standaard beter dan een wind2k advanced denk ik :D
magoed je schiet er nu toch nix meer mee op :(

Pagina: 1