Toon posts:

Van Netscape naar IE??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben geneuzel met Netscape zat, had sinds versie 6.2 elke keer problemen ermee.

Wil nu Internet Explorer proberen, maar wil wel alle content van NEtscape meeverhuizen.

Bookmarks heb ik al kunnen importeren, maar hoe haal ik mijn post en post folders, mijn cookies en mijn adresboek uit Netscape Mail naar Ineternet Explorer.

Heb al hier en op andere sites zoals Tucows gezocht naar tooltjes hiervoor, maar niets gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil trouwens als email client Outlook 2000 gebruiken, maar ook daarin tevergeefs gezocht naar tools die mail en adresboeken importeren uit Netscape

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 09:40

Apache

amateur software devver

Kan je niet proberen om mozilla 1.3 te installeren?

is iig wat recenter dan netscape 6.2 en zou de settings moeten overnemen.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
WOS -> SA

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

neem Phoenix dan.

Je mailboxen worden als mbox bewaard en kan je gewoon importeren in Outlook, wellicht de optie eudora of pine kiezen oid.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Modzilla 1.3 installeren hoeft wat mij betreft niet meer, zat inmiddels al op Netscape versie 7.02, dus recenter kan niet.

Suggesties van chem werken ook niet, hij importeert niets.

Iemand nog een idee?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:10

BaRF

bijna kerst

kun je voor je adresboek etc niet exporteren naar iets in de geest van .csv ofzo? in elk geval een ' universeel' formaat?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 21:15:
Mo d zilla 1.3 installeren hoeft wat mij betreft niet meer, zat inmiddels al op Netscape versie 7.02, dus recenter kan niet.
Netscape 7.02 is gebaseerd op de Mozilla 1.0 lijn (ik neem aan Mozilla 1.0.3 Mozilla 1.0.2); Mozilla 1.3 is de (veel) verder doorontwikkelde versie daarvan. Zie ook de Milestone Schedule uit de Mozilla Roadmap. Recenter kan dus wel! :*)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 16:37 . Reden: Netscape 7.02 is uiteraard gebaseerd op Mozilla 1.0.2, niet op 1.0.3! ]

Verwijderd

Topicstarter
Okay, Mozilla 1.3 gedowload en geinstalleerd. Aan het einde van het installatie proces komt hij tot mijn verrassing met de profile manager met daarin alle accounts! Echter, er is er maar een die hij als account herkent (een van mijn zoon) en dat is natuurlijk niet die van mij waarvan ik bij de inbox probeer te komen. Ik snap het niet, als ik in C:\WINDOWS\Profiles\Cor Gabriels\Application Data\Mozilla\Profiles kijk dan staat daar zowel mijn naam als de naam van mijn zoon exact juist gespeld.
Ik kan dus niet ontdekken waarom die account wel herkent wordt, en de andere (van mijn ander zoon, van mijn vrouw, de default, etc. niet.

Iemand een idee waaraan het kan liggen? Wordt er nog ergens anders een referentie bijgehouden, bijvoorbeeld in het register of zo?
Pagina: 1