Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[t-mobile] traagheid van belstatus op site

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-11 20:29
Heeft iemand enig idee waarom het altijd zo irritant lang duurt voordat je belstatus is bijgewerkt? Het ergste (afgezien van de superstoring van nog niet zo lang geleden dat je helemaal geen bal kon zien) was dat het 40 dagen duurde aleer ik een update zag van hoeveel belminuten ik WERKELIJK had. Ja, je KAN de counter op je gsm bijhouden natuurlijk, maar daar wil ik niet alleen afhankelijk van zijn.

Misschien is er ook een andere oplossing waarvan ik niet afweet? Waarmee ik een zo actueel mogelijk overzicht heb van belminuten? Ik wil nogal graag voorzichtig doen met bellen als mijn minuten op zijn.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

/me shares your thought....

ik heb ook nog steeds antwoord ontvangen op de diverse mailtjes die ik naar hun heb gestuurd.

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:34
Heb inderdaad last van hetzelfde:
code:
1
Deze informatie is bijgewerkt tot:   21-03-2003

Ik kan dus concluderen dat er vanaf half november geen actuele informatie over mijn kosten beschikbaar zijn geweest, terwijl ik daar voorheen toch nooit problemen mee gehad heb. In november hadden ze het argument dat het kwam door de overschakeling naar T-Mobile. Mij is echter 1 ding heel duidelijk over dat T-Mobile gebeuren... er is veeel meer veranderd dan alleen de naam :( Dan kunnen ze wel zeggen dat alleen de naam is veranderd, maar dan mogen ze me toch eens uitleggen waarom:
-belstatus al een half jaar niet meer goed werkt
-er slecht gereageerd wordt op emails
-ik word be-SPAMmed via SMS met BrEeZaH uitnodigingen om naar de TmF-aWaRdS te gaan :( :( wordt de nieuwe doelgroep van t-mobile soms de breezer-cultuur? :/

Nee, als mijn abonnement afloopt dan ga ik toch eens naar wat anders opzoek, jammer BEN :/

BTW, die dame uit de reclame van T-Mobile, die mag wel blijven!! :9~ :9~

• SkyStreaker
als je een voorbetaler bent, krijg je het allemaal p-r-e-c-i-e-s te weten tot op de seconde, een abbonee beller kan bijna maar gaan gokken voor zover ik weet. Ik kan wel een dozijn redenen bedenken waarom ik ook de voorkeur zou hebben voor een nummer of wat dan ook waar je het horen kan hoever je zit.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 19:19

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

hmmm idd tot en met november liep alles perfect! :)

Maar nu is 't gedonder begonnen... net als die instellingen voor die T68i...

Ik vraag 't me ook af! :(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:49
Het is inderdaad zwaar irritant, ook omdat er eergister kosten bij mijn belstatus stonden en vandaag ineens niet meer ! (beter dan andersom !)

Al met al erg vreemde zaken bij T-mobile, om die reden stap ik ook over op Vodafone.

Ik weet dat zij duurder zijn, maar daar hebben ze wel dat de gegevens over je belstatus etc. MAX 4 uur vertraagd zijn ! :)

Overigens, wat me ECHT over heeft doen halen is dat ik winst maak op dat abonnement }) :P (zie dit : Gratis/winst maken op een Vodafone abbo !)

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-11 17:58
naast belstatus werkt nummeranalyse bij mij ook al heel lang niet meer

antwoord van T-mobile (na een week of wat) was, dat er problemen waren bij de overdracht van ben naar t-mobile...

sure

Only dead fish go with the flow

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

nog een mooie de datum van de laatste refresh van mijn belstatus hobbelt wel steeds 13 dagen te laat achter me aan. Maar hij heeft nu al 4 dagen mee gehobbeld terwijl mijn belbundel gelijk is gebleven, en dat terwijl ik er nog al zeker van ben dat ik meerdere keren per dag bel :P

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb laatst met TMobile gebeld (guess what: we hebben weer problemen met het systeem, wanneer niet :().
Anyway, ik dus even wat dingen gevraagd... de bel dingen bij myTMbobile daar wordt wel aan gewerkt om deze realtime te maken. Wanneer is alleen niet duidelijk...

Misschien werkt het om eens met z'n allen te mailen waarom dat zo traag is. Zo heb je he-le-maal niks aan die info omdat het altijd achterhaald is.
Als ze veel mailtjes ontvangen is de druk mogelijk hoger om door te werken... concurenten hebben misschien beter service (dutchtone (weet niet of orange het nog heeft) had altijd SMS als de bel minuten bijna op waren bijvoorbeeld....).

Verwijderd

Rickbv schreef op 09 april 2003 @ 20:27:
Heb inderdaad last van hetzelfde:
code:
1
Deze informatie is bijgewerkt tot:   21-03-2003

BTW, die dame uit de reclame van T-Mobile, die mag wel blijven!! :9~ :9~
Ik ben niet de enige, ik ben niet de enige :D

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:41
Bij mij zijn wel eindelijk de online facturen bijgewerkt, die waren ook al 2 maanden niet meer bijgewerkt.

• SkyStreaker
Ik heb eens gebeld, met als enig ocncreet antwoord "ja, dat weten we"... Dit is dus totaal niet bruikbaar

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

net ook ff gebeld naar 0800 7111 en er een notitie van laten maken. Okay het helpt niet direct maar als iedereen met dit probleem belt dan worden ze er misschien een beetje gek van en zal er sneller en met meer mankracht aan een technische oplossing worden gewerkt.

Dus oproep: bel 0800 7111 en laat je ongenoegen blijken over de achterlopende belstatus op je My-T-Mobile. Hou het netjes en zakelijk. Hoe meer telefoontjes hoe sneller men er aan gaat werken. Belangrijk!: laat wel een notitie maken.

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wees blij, het werkt tenminste en je kan (waarschijnlijk?) je factuur nog opvragen en analyseren. Ik kan helemaal niks. Geen belstatus van 3mnd geleden, geen recente (of oude wat dat betreft) facturen, niks noppes nada.
Ligt helemaal op zijn gat. Ik kreeg eergisteren het volgende mailtje erover:
Geachte meneer Peewee,

Wij hebben uw e-mailbericht ontvangen en zullen uw vraag graag beantwoorden.

Onze excuses voor het verlate antwoord. Wegens de grote hoeveelheid
e-mailberichten die wij ontvingen was het helaas niet mogelijk eerder op uw
bericht te reageren.

U geeft aan dat u problemen heeft met My T-Mobile. Wij hebben helaas enkele
technische storingen te verwerken gekregen waardoor My T-Mobile inderdaad
minder goed functioneert. Onze technische dienst is hiervan op de hoogte en
werkt er hard aan de problemen te verhelpen. Wij vragen u vriendelijk om uw
geduld. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen
heeft, kunt u die stellen via www.t-mobile.nl. Wij wensen u een prettige
dag.

Met vriendelijke groet,

Joop Evers
Directeur T-Mobile Klantenservice
Werd ik toch best wel vrolijk van om eerlijk te zijn |:(

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

aardbeix15 schreef op 16 April 2003 @ 10:29:
net ook ff gebeld naar 0800 7111 en er een notitie van laten maken. Okay het helpt niet direct maar als iedereen met dit probleem belt dan worden ze er misschien een beetje gek van en zal er sneller en met meer mankracht aan een technische oplossing worden gewerkt.

Dus oproep: bel 0800 7111 en laat je ongenoegen blijken over de achterlopende belstatus op je My-T-Mobile. Hou het netjes en zakelijk. Hoe meer telefoontjes hoe sneller men er aan gaat werken. Belangrijk!: laat wel een notitie maken.
Lijkt me inderdaad een prima plan. Ik denk dat dit wel kan helpen, maar zoals je zegt: notitie laten maken. Dan kunnen ze de 'vraag' in kaart brengen! :)

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
Inmiddels heb ik status van 23 april. Dat is dus 5 dagen geleden... Het komt weer in orde! :)

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:34
Ik keek ook toevallig net bij T-Mobile, mijn informatie is bijgewerkt tot 17-04-2003 :/ Blijft nog steeds veeeeel te traag...

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Velthuis schreef op 28 april 2003 @ 13:11:
Inmiddels heb ik status van 23 april. Dat is dus 5 dagen geleden... Het komt weer in orde! :)
bij mij ook, ziet er goed uit :)

nog een week ofzo en ik denk dat we realtime zitten.

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

mwa echt real-time is het nooit geweest, altijd 3~5 dagen 'oud'.

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Het is duidelijk waarom T-mobile zo traag is met het "repareren" van de belstatus. Als mensen geen (actueel) inzicht hebben in hun verbruik wordt er meer gebeld.

24-4 nog gebeld naar de helpdesk. Had namelijk nog een BEN-contract wat op de 25e afliep en wilde graag weten hoeveel belminuten ik nog had, zodat ik er optimaal gebruik van kon maken. De meneer van de helpdesk durfde te beweren dat hij niet kon nakijken hoeveel minuten ik nog had. Dat is toch gewoon oplichterij! Ze kunnen prima rekeningen maken met het aantal belminuten tot op de seconde, maar even de teller aflezen is onmogelijk.

Tot een half jaar geleden was het prima mogelijk (bijna) realtime na te gaan hoeveel je nog te bellen had en nu zou dat ineens niet meer zo zijn. Wat is er dan in oktober/november gebeurd dat het systeem zo in de war heeft gestuurd? Er is gewoon gekozen voor een nieuwe strategie waarbij mensen geen inzicht meer hebben in hun verbruik. Deze zelfde strategie volgt/volgde O2/Telfort. Op zich is er wat voor te zeggen en mag een aanbieder van mij voor deze policy kiezen, maar wees dan eerlijk naar je abonnees en beloof ze geen dingen die je niet waar kan/wil maken. De manier waarop T-mobile op dit moment met haar maandelijks dik betalende klanten omgaat is niet eerlijk en er zou echt tegen opgetreden moeten worden. Elk ander bedrijf had het probleem al maanden geleden opgelost, mits dit de doelstelling was.

• SkyStreaker
Ander imago - Ander policy : Minder duidelijk - Meer geld

Spotten wij hier een trend (negatief voor de klant) in de commercie?

Met trend bedoel ik overigens dat er nog wel wat meer bedrijven op te noemen zijn.

Men neme bijv. Frisia -- Door van hun geld te lenen moet je bijv. andere verzekeringen opzeggen (voor zover ik weet) laten ze je denken -- je zal geen keuze hebben lijkt het, maar dit is niet zo.

Ik ga al helemaal niet beginnen over de Postbank hoe HUN met stortingen etc. omgaan -- dit is dan geen controleerbaar feit, maar het is mij een beetje 'geniepig' allemaal met hun.

Maar toch, laat ik het on-topic houden, ik zal T-Mobile online idd wat in de gaten houden...

[ Voor 74% gewijzigd door SkyStreaker op 28-04-2003 17:41 ]

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

vandaag toch echt een online factuur te zien, het is te gek.

en een belstatus tot 2 mei, lijkt er op dat de problemen nu bijna verleden tijd zijn.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 16:18

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

tranztaz schreef op 28 April 2003 @ 17:37:
Ander imago - Ander policy : Minder duidelijk - Meer geld

Spotten wij hier een trend (negatief voor de klant) in de commercie?

<KNIP>

Maar toch, laat ik het on-topic houden, ik zal T-Mobile online idd wat in de gaten houden...
+1 Inzichtvol.

Beetje meer inhoud mag wel hoor... :|

[ Voor 16% gewijzigd door intoxicated op 08-05-2003 13:30 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• SkyStreaker
:) :) :)

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bij mij deed hij het ook zowaar.
Alleen wel iets grappigs ontdekt. Surf ik naar www.tmobile.nl krijg ik errors. Ga ik echter naar www.t-mobile.nl dan krijg ik netjes alles te zien. Facturen, belstatus, sms status, bonuspunten, alles.

Erg apart, hebben meer mensen hier 'last' van?

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Peewee schreef op 08 May 2003 @ 13:54:
Bij mij deed hij het ook zowaar.
Alleen wel iets grappigs ontdekt. Surf ik naar www.tmobile.nl krijg ik errors. Ga ik echter naar www.t-mobile.nl dan krijg ik netjes alles te zien. Facturen, belstatus, sms status, bonuspunten, alles.

Erg apart, hebben meer mensen hier 'last' van?
verse cookies, togewezen aan een andere domeinnaam, ontvangen allicht, al is het erg vreemd ja.

Dat je meerdere domeinen hebt is normaal maar je mag wel verwachten dat de sites daar8er hetzelfde zijn en ook hetzelfde functioneren.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:58

Boss

+1 Overgewaardeerd

Overigens is het niet zo dat ze belgegevens 'realtime' kunnen zien van iedereen. Dat komt door de werking van telefooncentrales. Er is niet 1 centrale die alle gesprekken verwerkt. Er is een aantal centrales die allemaal gespreksduur en bestemming bijhouden. Die worden op bepaalde tijden 'geleegd' vanaf het hoofdkantoor waarna de gegevens verder verwerkt worden.

Daarom kan het voorkomen dat niet alle gegevens actueel zijn.

(ik heb zelfs verhalen gehoord van een centrale die een paar weken 'vergeten' was door zijn eigenaar. Stond nog voor een paar ton aan gespreksgegevens in.... toch maar even verwerkt :) )

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Pagina: 1