Ik heb een tijdje geleden een aluminium 3,5 HD-case gekocht bij Alternate. Daarin heb ik een Maxtor D740X 80gig gedaan om voor mijn latop te gebruiken. Verder heb ik nog 2 andere desktops. Allemaal draaien ze XP. Bij 1 desktop sluit ik hem aan op mijn SB Audigy Player (laptop is onboard firewire, andere desktop een sweex-kaartje), echter sinds kort heb ik daarmee een probleem. Na ongeveer 2 minuten valt de hd ver weg. Het is net of ik hem uit hebt gedaan, je hoort ook dat geluidje van ' Hardware Veilig Verwijderen' . Echter hij staat gewoon aan en alle kables zijn okay. Het kan ook niet aan het kastje liggen want ik heb er inmiddels 2 van en allebei hetzelfde probleem. Ik heb net op die desktop een complete schone install gedaan en nog steeds dit probleem. Ik denk dat het aan de Audigy ligt. XP is het ook niet. Dit probleem heeft zich wel voor gedaan bij Win ME, dan viel ie na 10 minuten weg. Die oplossing werkt niet voor XP. Op de Soundblaster-site is ook niks te vinden.
Verwijderd
Nieuwe drivers voor je Audigy? Sweex-kaartje?
Wat heb je nog meer geprobeerd?
(Ik ga er dus vanuit, dat je dat al wel geprobeerd hebt. Doet hij het met je sweex-kaartje ook?)
Als het echt elke keer na precies 2 minuten is, dan zou ik ook zeker in de richting gaan kijken, die Hurricane aangeeft.
Wat heb je nog meer geprobeerd?
Als het echt elke keer na precies 2 minuten is, dan zou ik ook zeker in de richting gaan kijken, die Hurricane aangeeft.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 20:09 ]
Een of ander auto standby setting misschien?
Op het sweex-kaartje werkt ie perfect, maar ik vondt het een beetje zonde om 20 pleuro uit te geven als dit opgelost kan worden.Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 20:06:
Nieuwe drivers voor je Audigy? Sweex-kaartje?
Wat heb je nog meer geprobeerd?(Ik ga er dus vanuit, dat je dat al wel geprobeerd hebt. Doet hij het met je sweex-kaartje ook?)
Op microsoft las ik dat ook als een oplossing. In het apparaatbeheer onder ' OHCI Compliant IEE 1394 Host Controller' staan opties voor het energiebeheer, maar die staan allemaal uit.Hurricane schreef op 09 April 2003 @ 20:07:
Een of ander auto standby setting misschien?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 20:13 ]
Pagina: 1