Toon posts:

anoniem surfen

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraagje ik zie tegenwoordig steeds vaker verhalen van mensen die surfen via een anonieme proxy zodat ze onbekend blijven voor de buitenwereld maar ik heb eigenlijk nog geen goed prog. hiervoor gevonden die ik ook zou kunnen instellen voor b.v. kazaa , edonkey , msn , etc. weet iemand mischien zo'n prog. ? Alvast bedankt voor de hulp !

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:46
Ligt er eigenlijk een beetje aan waarvoor je het wilt gebruiken.

Zelf vind ik Stealther goed. Maar die is niet gratis.

EDIT: Je kan natuurlijk ook de search gebruiken! 8)7

[search=anoniem surfen]
100% anoniem surfen

[ Voor 38% gewijzigd door danslo op 09-04-2003 20:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
a thanks ga hier maar effe meer verder maar kan je met dat stealther ook andere prog. beveiligen ? zoals b.v. kazaa ?

Verwijderd

Topicstarter
o ja ik heb nog even een vraagje als je zo'n prog. gebruikt is het dan ook zo dat anderen jou ip niet kunnen zien maar die zien van de proxy want daar gaat het mij eigenlijk het meeste om

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 20:37:
o ja ik heb nog even een vraagje als je zo'n prog. gebruikt is het dan ook zo dat anderen jou ip niet kunnen zien maar die zien van de proxy want daar gaat het mij eigenlijk het meeste om
Als je zo graag een proxy wil gebruiken kan je die net zo goed in je browser zelf instellen is net zo makkelijk als een proggie! Dan maak je naar je register bijv twee snelkoppelingen op je bureaublad waarmee je de proxy in en uit kan schakelen. Zo heb ik dat. Als je op internet surft zien anderen in principe het ip van de proxy, maar zodra je bijvoorbeeld gebruik maakt van e-mail zal deze toch worden verzonden via je originele ip (logisch) en die kan iemand makkelijk achterhalen door bijv. in de bron te kijken! suc6

Verwijderd

Topicstarter
ja maar als ik in internet explorer naar extra ga en dan internet opties en dan naar verbindingen en ik wil een proxy gaan instellen aat dit wel maar deze pakt hij dan niet via het surgen dit is omdat ik wanadoo als provider heb en deze belt toch in ookal is het broadband hoe moet ik dit dan doen ?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
hoezo pakt hij die niet?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Voordat je anoniem gaat surfen, mailen, msn'en, ftp'en kijk dan eerst eens wat er nu van je bekend is, daar zijn een aantal sites voor die zoveel mogelijk systeem variabelen van je ophoesten. Browserinfo is een van de sites waar je dit kunt laten testen.

Hou er wel rekening mee dat het lijntje van de anonyme proxy naar jouw ip een secure verbinding is, anders komen de "trefwoorden" nog met je IP adres bovendrijven.
Nog een punt waar je rekening mee moet houden is de aanbieder van de anonyme proxy, die heeft namelijk een goed overzicht van wat jij bekijkt, mailt of verzendt.

Als je tijdens het Googlen de weg kwijt raakt ;) lees dan ook eens Netkwesties

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-08 22:41
programma dat multiproxy heet d8 ik (tijd niet meer gebruikt)
wordt niet meer gesupport/geupdated maar deed het prima onder xp

wel vanaf een andere site anonieme proxies copy pasten en dan surf je via tig verschillende proxy's :)
never nooit te traceren

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarom zou je uberhaupt anoniem willen surfen via een proxy? Tenzij je illegale dingetjes doet, kan ik dat niet echt begrijpen. Wat maakt jou dat nou uit dat de modjes hier je echt IP zien?

Verwijderd

KaAzKoP schreef op 09 april 2003 @ 23:20:
Waarom zou je uberhaupt anoniem willen surfen via een proxy? /knip/
Kaazkop, lees nou eerst eens Netkwesties dan kom je vanzelf wel op andere idee-en dan alleen het illegaal gebruik. :)

Verwijderd

Topicstarter
hee ik werkt nu met stealther en dit werkt perfect qua anoniem surfen als ik b.v. naar www.watismijnip.nl ga ziet hij elke keer gewoon een anoniem ip maar er zijn toch wat problemen weten jullie mischien of/hoe ik deze kan oplossen ? Het gaat om het volgende : Het surfen gaat bij veel site's erg sloom als de site's al laden en andere site's gaan weer gewoon snel 2e Vraag : Als ik naar b.v. een forum ga en ik druk op een smily of iets dan werkt dit niet het lijkt dus net of javascript ook geblokeerd wordt is er een mogenlijkheid dat dit toch werkt ?

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand mischien wat ik in dit programme hier moet instellen zodat ik via dit prog. ook anoniem surf ?:

Afbeeldingslocatie: http://direct.hunnebed.com/proxy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://direct.hunnebed.com/proxy2.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 13:13 ]

Verwijderd

Ik gebruik sinds kort Tor om anoniem te surfen (maar ook voor irc, msn mail etc.)
http://tor.eff.org/
Het netwerk is een stuk sneller dan andere anonieme proxies die ik heb geprobeerd.
Ik hoop dat er nog wat meer Nederlandse servers bijkomen, zodat de latency nog lager wordt, en de anonimiteit groter.

• TRON
  • Laatst online: 16-08 07:26
Het is alleen maar handig om legale dingen te doen. Als je illegale dingen er mee wil doen, kan je altijd alsnog gepakt worden. Vriendje justitie kan via verschillende wegen toch achter het daadwerkelijke ip-adres komen, heb ik me laten vertellen door een ex-insider.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Weet je welke technieken ze daarvoor gebruiken? Trefwoorden volstaan wat mij betreft.

@ Nosferatu; hoe weet je zeker dat Tor anoniem is?

• TRON
  • Laatst online: 16-08 07:26
Ja, gerechtelijke procedures. Indien het om een 'erg' misdrijf gaat, kan justitie contact opnemen met de justitie van het land waar de anonieme proxy huisvest. En daar wordt alles verder geregeld met de betreffende aanbieder van de proxy.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Zuiver technisch is het dus niet haalbaar en op het moment dat de proxy zijn data direct weggooit dan kan justitie er in dat land ook niets mee beginnen.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:08
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:18:
Ik gebruik sinds kort Tor om anoniem te surfen (maar ook voor irc, msn mail etc.)
Dat is allemaal heel leuk en aardig, maar dit topic is bijna 2 jaar oud. Niet echt heel nuttig dus om het met zo'n berichtje omhoog te gaan schoppen - de kans is groot dat iemand het niet doorheeft en gaat reageren op berichten van 2 jaar terug.

Daarom doe ik 'm nu maar dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.