Toon posts:

[XP] Miror mijn documenten *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het volgende mogelijk is (heb al op google gezocht en hier maar kan niets vinden)

Ik heb meerdere hd's in mijn syteem en wil een miror maken van de map mijn documenten.
Soort van raid maar dan gewoon in winxp.
Weet iemand of je dit mogelijk is?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Het is softwarematig mogelijk om een Raid 1 (Mirror) te maken, anders maak je een batch file die de map "Mijn Documenten" elke keer tijdens het afsluiten uitvoerd?

(Dat software matige is eigenlijk in server editites maar kan ook in XP :) moet het ff opzoeken, is hier wel eens langsgeweest :)

Dees is doorlezen:
Hardware en software RAID 5 performance in Windows XP en deze: Het uitvoeren van de Windows XP RAID 5 patch ;)

Plaatje dat ik niet lieg: :P Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1049056788.gif

Waarschuwing: Ben niet verantwoordlijk voor fouten en of verliezen van gegevens, het is dat je het weet :P

[ Voor 104% gewijzigd door Illegal_Alien op 09-04-2003 20:28 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

In XP zit standaard niet zoiets om losse mappen te mirroren (alleen hele partities zou evt. kunnen) Tenminste heb het nog nooit gezien ;) Wat je wel zou kunnen doen, is een synchroniseer progje ergens vandaan halen en die volgens een schema (of handmatig regelmatig) de map te laten kopieren naar een andere plek. Of zelfs met een simpel batch bestandje is dat nog te doen, evt. via de Windows XP taakplanner :) Resultaat is in principe wat je wil, alleen het is niet 100% realtime zoals een echte mirror zou zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Yngwie- op 09-04-2003 20:23 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 19:58:
Weet iemand of het volgende mogelijk is (heb al op google gezocht en hier maar kan niets vinden)
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart
Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
OS aan titel toegevoegd, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 08-04

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• hermessy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:42
Heb je al 'ns gekeken naar MirrorFolder?

MirrorFolder biedt real-time mirroring en synchronisatie, om een backup van je bestanden op harddisk te maken naar locale/netwerk/verwisselbare drives/disks.

Heb er zelf geen ervaring mee maar de plaatjes op de site zien er wel goed uit.

Don't lose your head, it may cost you your life!