Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Orange] Meerdere abonnementen 1 toestel, extra korting?

Pagina: 1
Acties:

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Topicstarter
Hoi,

ik zit met een vraag. Ik ben het op geen enkele online shop site tegengekomen dus vestig ik mijn hoop op een van jullie.

Is het mogelijk als ik 3 abonnementen af sluit, en ik maar 1 telefoon wil, ik zeg maar 3x toestelkorting kan krijgen op 1 toestel?

Alvast bedankt ;)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Verwijderd

Je kan 3 abonnementen afsluiten en dan geld terug gestort krijgen op je rekening. Je neemt bijv. 3x Orange 20, krijgt 3x 200 euro... totaal 600 euro. En dan kan je met die 600 euro doen wat je wilt.

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 20:05:
Je kan 3 abonnementen afsluiten en dan geld terug gestort krijgen op je rekening. Je neemt bijv. 3x Orange 20, krijgt 3x 200 euro... totaal 600 euro. En dan kan je met die 600 euro doen wat je wilt.
Is dat een speciale actie, of is dat standaard zo?

Verwijderd

Volgens mij heten dat cashdeals, zijn wel acties, maar eigenlijk zijn ze wel op elke online shop te vinden. Gewoon ff zoeken, dan kom je er wel eentje tegen. Je moet het zo zien, T-Mobile heeft per abonnement 90% van de maandelijkse inkomsten te besteden aan telefoons of cashdeals. Als dealer krijg je dus per abonnement een bedrag om te besteden, winkels geven dit uit aan telefoons en op internet krijg je dit bedrag gewoon. Winkels doen dit niet, omdat zij meer winst maken op toestellen, vanwege grootschalige inkoop.

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Topicstarter
Ja dat is inderdaad ook een optie, maar was nu meer geïntresseerd naar de kortingen op toestellen icm een abonnement, dat neemt niet weg dat ik je replies niet waardeer, bedankt man!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
je kunt als particulier overigens maar max. 2 abonnementen op je eigen naam hebben staan...

Verwijderd

Ik heb er 3 van Ben, 2 van Orange... ik gebruik ze natuurlijk niet allemaal zelf.
Pagina: 1