om met de deur in huis te vallen,
ik heb een amd athlon systeempje, asus mobo, asus geforce 4 mx, etc etc
nou kom ik er achter dat bij de mooie installatie van windhoos xp het IRQ voor mijn geluidskaart en videokaart GEDEELD is!
weet dat windhoos dat vaker doet (irqs delen), maarrr, bij intensieve grafische applicaties, stottert mijn geluid hierdoor en dat is niet de bedoeling....
kortom, ik wil mijn geluidskaart met een EIGEN IRQ;
handmatig configureren in xp lukt niet omdat de vakjes voor handmatig "greyed out" zijn. komt geloof ik door de ACPI hardware abstraction layer?
> in ieder geval, ik wil dus mijn beeldkaart van het irq van mijn geluidkaart afhebben,
1. is dit mogelijk in de huidige systeeminstellingen
2. als ik win xp opnieuw installeer, hoe configureer ik het irq dan
3. als ik terugga naar win 2000, kan ik dan wel irqs handmatig instellen??
ik heb een amd athlon systeempje, asus mobo, asus geforce 4 mx, etc etc
nou kom ik er achter dat bij de mooie installatie van windhoos xp het IRQ voor mijn geluidskaart en videokaart GEDEELD is!
weet dat windhoos dat vaker doet (irqs delen), maarrr, bij intensieve grafische applicaties, stottert mijn geluid hierdoor en dat is niet de bedoeling....
kortom, ik wil mijn geluidskaart met een EIGEN IRQ;
handmatig configureren in xp lukt niet omdat de vakjes voor handmatig "greyed out" zijn. komt geloof ik door de ACPI hardware abstraction layer?
> in ieder geval, ik wil dus mijn beeldkaart van het irq van mijn geluidkaart afhebben,
1. is dit mogelijk in de huidige systeeminstellingen
2. als ik win xp opnieuw installeer, hoe configureer ik het irq dan
3. als ik terugga naar win 2000, kan ik dan wel irqs handmatig instellen??