[IE6]Ie "denkt" maximaal te zijn ?

Pagina: 1
Acties:

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Telkens als ik een nieuwe Internet Explorer openen - dus niet op een link, maar vanaf de Taakbalk!!! - denkt Internet Explorer zeg maar dat hij gemaximaliseerd is, maar dat is ie niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/screen1_Dual-Zip.jpg
Zo wordt het scherm dus bij mij geopend. Let op de balk bovenin beeld en op het icoontje rechts in de hoek, daar zou moeten staan maximaliseren, waar dus "Terug naar Vorige grootte" staat.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/screen2_Dual-Zip.jpg

Zo is IE dus gemaximaliseerd, geen witte balk boven!

wat in de FAQ staat, over het openen van een IE schermpje, het instellen van een grootte, en het sluiten en weer openen werkt hier dus niet, IE denkt gemaximaliseert te zijn.

Mijn vraag is dus, hoe zorg ik ervoor dat ik IE met 1 druk op het knopje kan maximaliseren. Nu moet in eerst "terug naar vorige grootte" doen, en dan kan ik pas maximalseren. Dit irriteert me mateloos.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 17:44

Super_ik

haklust!

k had als oplossing:
doe m op vorige groote, en resize die zelf zo dat ie maximaal t beeld vult
sluit ie af, en de volgende keer opent hij weer in t zelfde formaat, die onthoud ie namelijk wel, dan heeft ie wel de groote van maximized, maar is t niet

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ik was hoopvol, het werkte in eerste instantie ook toen ik het eerste venster weer opende.

Nadat ik die gesloten had, en er nog 1 opende, begint het weer :'(

Vaag hoor, het is nu gewoon random. Dan weer wel en dan weer niet 8)7 8)7

mm. Wat jij zei werkt hetzelfde als wat in de FAQ staat. Het opnieuw openen wordt de 1ste keer goed gedaan. Zodra ik dit venster maximaliseer, en dan afsluit, dan begint het gedonder weer :(

[ Voor 53% gewijzigd door Glashelder op 09-04-2003 19:50 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 17:52

tweakerbee

dus..?

Heb ik ook weleens gezien. Wat voor scherm krijg je als je ...Run..."iexplore www.tweakers.net" doet? Ook gewoon 'maximized' terwijl hij dat niet is?

You can't have everything. Where would you put it?

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Is gewoon hetzelfde, inderdaad dus :) (eigenlijk :()

wat me trouwens opvalt. Ik kan het scherm verplaatsen, maar dan schiet het gelijk weer terug naar z'n orginele positie. Dan kan niet als ik het scherm maximaliseer (dus "terug naar vorig formaat" en dan maximaliseer)

AutoSizer

[ Voor 83% gewijzigd door Glashelder op 09-04-2003 20:00 ]

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Na een tijdje emmeren met ongeveer hetzelfde,stuitte ik op een progje dat Autosizer 1.4 heet.
Heel makkelijk te configgen en je hoeft er daarna niets meer aan te doen (tenzij je ook andere dingen wil autosizen)
Google is je maat!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
AutoSizer haalt niets uit, of ik doe iets verkeerd

Pagina: 1