De bedoeling is dat ik een lijst met thumbnails die naast elkaar staan krijg, als de pagina niet breed genoeg is om alle thumbnails te laten zien moete r een scrollbar verschijnen waarmee je van links naar rechts kunt scrollen.
Ik dacht het op te lossen met een DIV en dan de overflow in CSS, maar IE maakt er een potje van. De afbeeldingen verschijnen niet op een rij, maar worden afgebroken aan het eind van de regel en op de volgende gezet. Ook zonder spaties tussen de afbeeldingen gebeurt dit.
Ik zou het wel kunnen oplossen door de plaatjes in een tabel te zetten, maar ik heb liever een wat nettere oplossing.
Dit is een schematische weergaven van de code (zonder, width, height, alt enz.)
Weet er iemand een manier om alles toch op dezelfde regel te krijgen?
Ik dacht het op te lossen met een DIV en dan de overflow in CSS, maar IE maakt er een potje van. De afbeeldingen verschijnen niet op een rij, maar worden afgebroken aan het eind van de regel en op de volgende gezet. Ook zonder spaties tussen de afbeeldingen gebeurt dit.
Ik zou het wel kunnen oplossen door de plaatjes in een tabel te zetten, maar ik heb liever een wat nettere oplossing.
Dit is een schematische weergaven van de code (zonder, width, height, alt enz.)
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <div style="width: 600px; height: 150px; overflow-y: hidden; overflow-x: scroll;"> <a href="1.jpg">[img]"1.jpg"></a> <a[/img][img]"2.jpg"></a> <a[/img][img]"3.jpg"></a> <a[/img][img]"4.jpg"></a> </div[/img] |
Weet er iemand een manier om alles toch op dezelfde regel te krijgen?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.