asus stereo bril zit vast

Pagina: 1
Acties:

• sc5000
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-01-2025
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje zon bril van asus om in stereo te kijken. Nu zag ik laatst dat er nieuwe drivers waren, dus installeren ... en nu is het zo dat mn bril een glas dicht houdt, en het andere open ?!?! Op mn monitor is alles gewoon dubbel te zien, dus dat is geen probleem, alleen is het zo dat de bril niet echt synchroniseerd.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor ? zelf ook het probleem gehad misschien ?

Misschien dat het iets te maken heeft met meerdere monitoren en nView van nvidia. Ik had namelijk op een gegeven moment 5 monitoren in de systeem lijst staan !!!

alvast bedankt voor tips

• justifire
  • Laatst online: 22:43

justifire

Shut up and squat !!

Lijkt mij dat het stekkertje er niet goed inzit? Zou een beetje dom zijn, maar kan gebeuren natuurlijk.
Heb igg geen ervaring met de nieuwe drivers van nvidia, een half jaar geleden gebruikte ik de toen nog nieuwe drivers zonder probleem.
Heb je met de oude stereodriver hier ook last van?
Ik zou gewoon de drivers ff verwijderen en alles netjes opnieuw instaleren.
Als het goed is (was eerst zo) zit er een soort instellingen schermpje van stereoview bij.
Waarschijnlijk staat je bril dan gewoon nog niet goed ingesteld.
Probeer gewoon eens wat instellingen.
Bij mij was het zo dat als ik me bril aanzette, en een game opstarte de bril weer uit ging.
Moest ik met de hotkey hem weer aanzetten (in het spel) en deed hij het weer.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
haha die brillen zijn echt zoooo nutteloos, heb er hier ook nog wel 1 liggen. 1x gebruikt voor de lol.

Verwijderd

unfor schreef op 09 April 2003 @ 22:20:
haha die brillen zijn echt zoooo nutteloos, heb er hier ook nog wel 1 liggen. 1x gebruikt voor de lol.
Als ie zo nutteloos is, dan wil ik hem graag hebben :D (serieus)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
hij komt van een asus kaart, die dingen zitten zo naar, ik snap niet wat je er mee wilt :)

edit: mail maar als je hem eens wilt afhalen. je hebt trouwens wel een ingang op je videokaart voor nodig heh! ;)

[ Voor 40% gewijzigd door unfor op 09-04-2003 22:44 ]

Verwijderd

unfor schreef op 09 April 2003 @ 22:27:
hij komt van een asus kaart, die dingen zitten zo naar, ik snap niet wat je er mee wilt :)
Het lijkt mij super tof :) En als je het een nutteloos ding vindt wat je niet gebruikt kun je er beter iemand (ikke! ikke!) blij mee maken toch?

Edit: He! Je woont in Gorredijk! Daar woont m'n oma en oom ook! (Familie Bosgraaf)

(Excusses voor het off-topic geblaat...)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 22:35 ]

• sc5000
  • Laatst online: 04-01-2025
om ff in het topic terug te komen ... ik heb idd geen los stekkertje hier, al een paar keer erin en eruit gehad. Ik heb ook de drivers allebei, detonator en stereo opnieuw geinstalleerd. Ik heb nog niet geprobeerd om weer terug te gaan naar de vorige versie van nvidia, ergens rond de 30 (30.87 ofzo). Deze hebben namelijk wel gewerkt, maar ik wou graag een beetje nieuwere drivers hebben aangezien ik nu een nieuwe video kaart heb (ti 4600).

Ik zal ns proberen of dat wel werkt, en andere die detonator destroyers ofzo, die kwam ik ook ergens tegen, om echt alles van die drivers eraf te halen.
Pagina: 1