[Guru of 3D] News Tracker/Ticker?

Pagina: 1
Acties:

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:43
Ik heb lopen zoeken naar een Guru 3D Headlines tracker maar ik kon niets vinden. Weet toevallig iemand hier iets over een tracker voor Guru 3D of heeft iemand zin om die te maken voor mij? :+
Zelf maken kan ik niet echt nee...

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar vind ik ...?
Samen met het Programming & Webscripting forum, onze onderburen, vormt W&G de Devschuur, wat er op neer komt dat er allerlei creaties ontwikkeld worden. Dat betekent ook dat het niet de bedoeling is om te vragen naar kant-en-klare onderdelen voor je website, zoals polls, forums, tellers, applets en flash-menu's. Daar zijn namelijk hele sites op gericht zoals bijvoorbeeld www.hotscripts.com, en ook met zoekmachines kun je veel vinden.

Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.
nee dus :)

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:43
Nou is mijn vraag of iemand wat wil maken ook niet zo serieus bedoelt hoor...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Wat is je vraag dan?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

http://www.guru3d.com/main.shtml 8)7
http://www.newsisfree.com/sources/info/5372/ B)

Ik wil niet bot doen, maar met Google had je dit dus gewoon simpel kunnen vinden. En als je die tracker niet kunt uitpluizen, omdat /je die taal niet snapt/ die taal niet wil snappen / niet eens snapt dat je er de source voor moet bekijken / niet een wil snappen dat....

of omdat de tracker gewoon niet te rippen is, leg je er dan gewoon bij neer dat je naar die pagina zal moeten linken, ook al is hij dan niet echt in jouw stijl passend bij je site.

Succes!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs