Toon posts:

Amd 2700 + met FSB 333

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensen ik heb net nieuwe proc en mobo gekocht 2700xp ( fsb 333 )en msi kt4 ultra moederboard

alleen hij ziet me processor nie op volledige snelhied me fsb in bios is 266 ( 280 is max ) maar als ik dat doe kapt me radeon der mee :S is nie zo leuk naar zwart scherm staren iemand een idee want ik wil blazeeeeen ?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

fsb op 166 zetten :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:09
lees eens even het boekje van je mobo en kijk of er niet een jumper is voor 333fsb, en anders stel je in je bios eens gewoon 166 in.

Verwijderd

mp omhoog gooien ?

Verwijderd

Topicstarter
ik ga proberen :X nu brb tnx

Verwijderd

AMD maakt gebruik van DDR, 333FSB kan niet dus zou het 166 moeten zijn. Zie ook de Technische PMG FAQ : Processoren

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 19:50 ]

Verwijderd

moet het gewoon doen, zoals hierboven even op 166 zetten. Ik zou nog niet aan je MP zitten.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kunt hoogsten je mp omlaag zetten, en dan kijken of je systeem werkt. Ik weet alleen ff niet meer of alle processor dat doen, of dat je daarvoor een unlockede XP moet hebben.

Verwijderd

brb stond er toch? inmiddels is er al bijna weer 2 uur voorbij.

Hopelijk is de processor nu niet naar z'n grootje.

Verwijderd

Slaat echt nergens op wat je zegt |:(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit graag lezen eer je een topic opent
Indien je een topic opent omdat bovenstaande stappen je geen soelaas hebben kunnen bieden, dien je compleet te zijn!

-geef een exacte omschrijving van het probleem en wanneer het zich voor doet
-geef een exacte omschrijving van de hardware (mobo, CPU, koeler, geheugen, opschrift geheugen chips, voeding, videokaart, geluid/netwerkkaart, etc.)
-geef duidelijk aan welke software (OS, drivers) je gebruikt
-geef aan welke BIOS instellingen je gebruikt (met name als het een geheugengerelateerd probleem is)
-geef de geschiedenis van het probleem aan (was het altijd al zo of is het iets van de laatste tijd en zo ja, welke eventuele veranderingen hebben zich voorgedaan voorafgaand aan de eerste maal dat het probleem optrad?)
-vergeet vooral niet te vermelden wat je allemaal al hebt getroubleshoot en wat de resultaten ervan zijn
Dit klinkt verdacht als geheugen dat niet mee wil werken. Maar omdat je geen specs geeft kunnen we niet vooruit. Dus gaat deze dicht :o

Kijk ook hier trouwens: Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

/zoekertje, specs en FAQ...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.