Toon posts:

ati 9700pro voor 200 Euro

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien ongepast, maar toch. Op 2dehands.nl staat een advertentie voor een redaon 9700pro voor 200euro. Ken al mensen die gebeld hebben, maar heeft eimand ervaring met deze persoon. Advertenties staan er sinds 3 april op. Je moet eerst over maken met een code die je van hem krijgt, dan wordt de kaart binnen 24 hr met van gend en loos opgestuurd. Naam persoon klopt niet met adres welke hij gaf. Je hebt dus 0,0 zekerheid, hij zegt een importeur te zijn die ook aan bedrijfen levert, je kan niet afhalen en eigenlijk kunnen alleen bedrijfen kopen...

Dus heeft iemand hier ervaring mee ? :? :?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 18:22:
Misschien ongepast, maar toch. Op 2dehands.nl staat een advertentie voor een redaon 9700pro voor 200euro. Ken al mensen die gebeld hebben, maar heeft eimand ervaring met deze persoon. Advertenties staan er sinds 3 april op. Je moet eerst over maken met een code die je van hem krijgt, dan wordt de kaart binnen 24 hr met van gend en loos opgestuurd. Naam persoon klopt niet met adres welke hij gaf. Je hebt dus 0,0 zekerheid, hij zegt een importeur te zijn die ook aan bedrijfen levert, je kan niet afhalen en eigenlijk kunnen alleen bedrijfen kopen...

Dus heeft iemand hier ervaring mee ? :? :?
lijkt me oplichterij, ze liggen nog voor 330 in de winkel, dus niemand zal hem verkopen voor zo'n prijs.

en zeker _niet_ op die manier. :)

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 16:44
zal wel niet kloppen
Vooral als je niet ken afhalen :{

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Zou ik niet aan beginnen, klinkt als pure oplichterij. Ik zou maar gewoon hier niet eens verder aan denken.

Wat je wel kan doen is samen met die mensen die al gebeld hebben langs gaan en een stapeltje kaarten kopen. Dan weet je zeker dat je geen baksteen krijgt ofzo.

Verwijderd

ja, dit ''ruikt'' gewoon naar'' oplichterij!; zou het nooit doen.
Bij maxpert ( www.maxpert.nl ) zag ik dach ik hem voor 345euro nu, dus is de prijs een beetje onwaarschijnlijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 18:22: Je moet eerst over maken met een code die je van hem krijgt, :?
Zoiets moet je nooit vertrouwen bij een gewoon iemand. Bij een winkel kan het nog maar bij een persoon niet.

Verwijderd

Oplichterij. Ik zou het niet doen hoor. :/
• Misschien verkoopt ie een ATi radeon 9700 Non-Pro,
• ATi 9700 Pro is al een keer gebruikt? :?
• Of hij naait je op een andere manier

Ik zou er niet aan beginnen.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:57
Dat ruikt naar oplichterij, ik zou zelf de gok niet wagen ;)

de kans is groot dat je een pakketje met daarin een baksteen ofzo krijgt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Topicstarter
Hij had er al veel verkocht...... Dus wie heeft er een ? :o

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik denk dat het een ATI 9500 128MB >>> ATI 9700PRO is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 18:30:
Hij had er al veel verkocht...... Dus wie heeft er een ? :o
Ik zou het zowieso niet kopen van zo'n iemand. Als ik écht iets moet hebben dan koop ik het van de winkel of bestel ik van Internet. Als het té duur voor me is jammer dan, dan maar sparen. :)

Verwijderd

AMD lover schreef op 09 April 2003 @ 18:31:
Dat zou ook nog kunnen ja.

Trouwens TS, heb je hem al eens gemailed en gevraagd?

Verwijderd

Ik zou mijn geld liever op straat gooien dan zie je er tenminste nog mensen achteraan rennen. Dit risico is gewoon zo groot.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 18:34:
[...]

Ik zou het zowieso niet kopen van zo'n iemand. Als ik écht iets moet hebben dan koop ik het van de winkel of bestel ik van Internet. Als het té duur voor me is jammer dan, dan maar sparen. :)
Ik zou het precies zo doen als hierboven; ben bang dat je echt je 200euro kwijt bent of je krijgt geen ''goede'' videokaart of iets dergelijks.

Sparen wordt dat!!!!!!!!! :P

Verwijderd

AMD lover schreef op 09 april 2003 @ 18:31:
Of dat , of oplichterij. Gezien het feit dat je eerst moet betalen en het vage verhaal van dat hij leverancier is zou ik me er niet aan wagen.

Verwijderd

Dit is onmogelijk hoor, ik denk dat ik mag zeggen de goedkoopste hardware prijzen van west-vlaanderen te hebben en de kaart staat bij me nog aan 346 euro dus vraag es even of hij hier geen foutje maakte....

Op voorhand betalen is echt geen uitzondering hoor op internet en als ge mooie prijzen wilt! De enige reden hiervoor is: geen stockage en geen risico om met materiaal te blijven steken want dit betekent 9/10 verlies. Zo ook bij mij, je kan niet geloven hoevele er zouden bestellen en niets meer van zich laten horen. Hebben het vroeger genoeg meegemaakt....

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 18:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
200 euro was iets boven inkoop ? is dat zo ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 18:53:
Nee :)

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-08 10:00

MnM

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 18:53:
paas me het adres van die leverancier maar dan >:)

mijn inkoop is altijd nog 80 euro meer...

Verwijderd

die kaarten kosten inkoop iets van 250 euro, er zit echt vet weinig marche op ik zou dan best wel willen weten waar hij ze vandaan haalt :)

volgens mij probeert hij je op te lichten, niet doen spaar maar gewoon verder dan heb je ook zekerheid als je hem bij een echte dealer haalt.

Verwijderd

Topicstarter
Zoek maar even op www.2dehands.nl naar 9700

Verwijderd

Iets preciezer mag ook. :/

Hier op precies te zijn: http://computer.2dehands....i=2215551&meerinfo=1&ses=
CLUB3D ATI Radeon 9700PRO 128BGA DVI/TV Volledige garantie

Zo zie je maar dus dat zo'n korte advertentie. Het kan net zo goed een grapjas zijn (een oplichterij dus) nog steeds geloof ik geen moer, of de kaart is al een keer gebruikt en de gebruiker was niet te tevreden.

Hier zie je dus de ATI Radeon 9700 Pro 128Mb DDR voor maar EUR 249,00 (excl. EUR 5,50 verzendkosten)

Deze kan ik nog geloven: ATI Radeon 9700 PRO EXTREME (+ 8 spellen)
(Gigabyte Maya II met ATI chipset) 400€ http://computer.2dehands....i=2198584&meerinfo=1&ses= en de Hercules daarnaast:

Hier nog link http://www.2dehands.nl/me...=Ati+9700+Pro&ses=&zoek=1

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-08 01:26
200 is wel heel erg goedkoop. voor $215 kan je in US een 9700 kopen. maar dan nog, een 9700pro kost momenteel $250.

€200 ligt duidelijk ver onder de inkoopprijs. ook al is ie gebruikt. of hij moet een pallet "van de vrachtwagen" gevallen hebben, dat lijkt me meer waarschijnlijk.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Verwijderd

Het is overduidelijk dat er iets mee aan de hand:
a. Je kijgt niks gelevert.
b. Een brak iets gelevert
c. Gejat spul gelevert.

KORTOM koop het niet, duidelijk genoeg lijkt het me nu wel.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is wel duidelijk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.