Toon posts:

realone player update niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb realone player geïnstalleerd (sinds dat hij uit is), maar sinds kort kan ik geen updates meer afhalen, noch codecs downloaden.
Ik heb de preferences afgelopen en werkelijk alles geprobeerd.. online status veranderd naar assume always online, proxy settings van browser genomen, proxy settings manueel ingevuld.. maar op geen enkele manier lukt het om te updaten.
Wat wel vreemd is dat hij wel artisten kan loceren bij het afspelen van een mp3..

Iemand een idee?
Ik heb hem ook al es via software gedeïnstalleerd, daarna de registry keys weggedaan, en opnieuw geïnstalleerd maar niks baat.

hopelijk heeft iemand meer inspiratie..

thanx..

Verwijderd

Komt me allemaal heel bekend voor :( Bij mij was het probleem dat ik ZoneAlarm (firewall) had ingesteld om geen contact op te nemen met real.com
Nadat ik die regel er uit had gesloopt werkte het (bij mij) weer.

Verwijderd

Topicstarter
probleem is dat ik voorlopig zonder firewall werk.. (normaal linux iptables, die komt er gauw terug op)..

Verwijderd

Topicstarter
net nog even een paar verwoede pogingen gedaan maar nog steeds zonder succes. Heb zelfs onder my documents and settings/username/Application Data/ daar de map Real weggedaan, naast alle relevante registry keys, maar ook dit helpt blijkbaar niet.
ik geraak er echt geen wijs uit..