Crash door Casema banner

Pagina: 1
Acties:

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:35
Ik draai Mozilla 1.2.1 op Linux (Gentoo/gcc 3.2.2, zelfgecompileerd) met de netscape-flash plugin (= officiele van Macromedia). Als ik nu op de FP een pagina open met die Casema 'kabelbreed' ad crasht mozilla. Dit lijkt me een foutje in de banner omdat andere flash apps de boel niet laten crashen.

Ik heb het probleem overigens al opgelost door GPLflash van http://www.swift-tools.com/Flash te installeren maar ik wilde dit euvel toch even melden. Ik draai overigens nog niet de nieuwste mozilla omdat deze nog niet stable is volgens Gentoo.

[ Voor 4% gewijzigd door balk op 09-04-2003 18:27 . Reden: aanzet tot ongewenste discussie verwijderd ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Even van te voren (niet specifiek voor de topicstarter): geen discussie over de banner(s) in het algemeen, hou het bij dit specifieke probleem a.u.b. :).

Ik vind het een vaag probleem, de plugin zou in eerste instantie al een foutmelding moeten geven in plaats van rare dingen te gaan doen, maar in tweede instantie zou Mozilla ook niet moeten crashen door iets wat binnen een plugin fout gaat :). Ik weet niet in hoeverre Macromedia voor Linux dezelfde code gebruikt als voor Windows, maar tot nu toe ben je geloof ik de eerste die echt een crash meldt, en dat maakt het altijd lastig om een oorzaak aan te wijzen.

Professioneel Hyves-weigeraar