[AA] ernstige hardware fout

Pagina: 1
Acties:

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
ik twijfel of ik deze het best hier kan plaatsen of op een hardware forum, maar zo ja op het hardware forum. .welk hard ware forum :D

anywayz probleem is: ik heb pas America's Army gedownload

heel gaaf spel

na een tijdje trainen sloeg mn pc opeens af. . heel raar . . mn monitor ging op standby modus, mn pc hield er mee op, het enige wat ik qua geluid nog hoorde was de ventilator, en lichtjes bleven branden, voor de rest ging alles als het ware uit. Restart knopje werkte niet meer. stroom van pc afgehaald en opnieuw aangezet. PC werkte niet meer. Na een tijdje kloten ging ie toch weer aan, en ik weer spelen (dag later inmiddels) en na een hele tijd spelen sloeg pc weer op dezelfde manier af.

Heeft iemand een idee wat dit probleem veroorzaakt? ik speel ook intensief het spel RtCW en heb daar nooit problemen mee, en nu opeens met AA krijg ik deze hardware fouten!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Bij mij waren deze problemen te wijten aan een te warme voeding: misschien is je voeding nogal stoffig en wilt de fan niet meer erg draaien, zoals dat bij mij het geval was? Dan is het gewoon een kwestie van de fan even vervangen.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je moet het ook niet downloaden, dat mag niet :)
Misschien is de crack/patch niet goed. Maarja, dan moet je het maar kopen he :) Niet goed geld terug. Zou gaan klagen bij de persoon waar je het gedownload heeft, misschien geet'ie gratis support :)

Ey!! Macarena \o/

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmmz, heb je misschien wat meer specs van het systeem ? processor, cooler, merk namen etc.

Ik gok eerste instantie een te lichte voeding :?

edit:
Zucht, mensen waren me voor ;'(

[ Voor 15% gewijzigd door Viper® op 09-04-2003 17:57 . Reden: Snik Snik ]

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
RaZ schreef op 09 april 2003 @ 17:56:
Je moet het ook niet downloaden, dat mag niet :)
Misschien is de crack/patch niet goed. Maarja, dan moet je het maar kopen he :) Niet goed geld terug. Zou gaan klagen bij de persoon waar je het gedownload heeft, misschien geet'ie gratis support :)
lol :)
www.americasarmy.com

freeware. . probeer het 's zou ik zeggen .. rete geil spel :)
amerikaans propaganda software.. en toch leuk!!! :D

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
hmmz ik gebruik directx 8.1 op dit moment
en ik zie grappig genoeg op eens bij de minimale systeem eisen (die ik nooit lees :?)
dat directx 9.0 geeist wordt (wist ik veel dat die al uit was)

die lijkt mij echt de rede voor mijn probleem .. dus ik dl nu directx 9.0 . .als het goed is moet het dan wel goed gaan?

pc spex btw:

Athlon 1200
192mb
NVIDIA GeForce4 MX 440 64 MB
Windows XP

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik schop dit draadje in de richting van SPV en als je dan even Lees dit voor je een topic opent/een reply post! wilt door lezen en je start post aan vullen ;)

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
ok thnx

nou ik had verwacht dat directx de boel zou oplossen niet dus. . net weer hetzelfde probleem

het is echt heel vaaag hele pc valt weg, behalve voeding, moederbord, maar voor de rest wordt er nix 'aangesproken' en opnieuw starten gaat gewoon niet, hij wil dan niet meer tot dat ik een beetje aan de snoeren frutsel etc.. dan gaat ie weer aan :?

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
frutsel er dan wat harder aan? zodat het blijft zitten

offtopic:
het spel zuigt echt aars. lagt als een tiet

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
stoffige cooler valt wel mee, heb die cooler er nog maar een paar maanden opzitten, toen ik mn pc upgrade van 600mhz naar 1200 mhz.. .
en ik weet cker dat die cooler het aan kan, ben eigenlijk specs van cooler kwijt helaas
hmmz ik lul nu wel over de cooler van de processor,, is dat de cooler waar jullie op doelen?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:46

inXs

known as inXs

assass schreef op 09 april 2003 @ 20:46:
stoffige cooler valt wel mee, heb die cooler er nog maar een paar maanden opzitten, toen ik mn pc upgrade van 600mhz naar 1200 mhz.. .
en ik weet cker dat die cooler het aan kan, ben eigenlijk specs van cooler kwijt helaas
hmmz ik lul nu wel over de cooler van de processor,, is dat de cooler waar jullie op doelen?
Ik denk dat het de voeding is.. Een upgrade van 600mhz naar 1200? Zonder een andere voeding.. Ik heb er dan wel de ballen verstand van, maar dat trekt toch veel meer stroom? Dus dan denk ik gewoon dat ie het niet trekt...

superB

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
maar met andere spellen (zoals Return to caslte wolfenstein) geen problemen. .. :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
bl!kje schreef op 10 april 2003 @ 08:25:
[...]

Ik denk dat het de voeding is.. Een upgrade van 600mhz naar 1200? Zonder een andere voeding.. Ik heb er dan wel de ballen verstand van, maar dat trekt toch veel meer stroom? Dus dan denk ik gewoon dat ie het niet trekt...
Dat zou helemaal niet uit moeten maken als je een goede 300 Watt voeding hebt hoor. Die kan best 1200 Mhz trekken. Je weet niet eens hoeveel watt z'n voeding is dus je kan eigenlijk niet met deze conclusie komen.

The devil is in the details.

Pagina: 1