Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Motorola v.3690. Hiervan is het klepje, waar het beeldscherm in zit, afgebroken.

Het probleem is dat ik al me nummers in het geheugen van me telefoon had opgeslagen. Maar ja zonder beeldscherm is het een beetje moeilijk bellen..

Dus hoe nu die nr's eruit halen, dacht zelf aan het volgende; (misschien heeft iemand er ervaring mee!)

- het kabeltje dat de ervoor zorgt dat er iets op het beeldscherm verschijnt is ook gebroken, maar je kan duidelijk zien hoe het zat. Dus een kwestie van opnieuw verbinden en klaar? Ja dat wel, maar hoe?
Het is geen normaal draadje, het is heel plat en het enige wat je ziet is, zijn wat donkere lijnen. Dus hoe zou je die wedereom contact met elkaar kunnen laten maken?

BP

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien met een datakabel overzetten naar je PC :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Euh.. en als je die niet echt bijdehand hebt?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hmm, dan ff naar de winkel stappen en kopen.

Heb je geen garantie meer op het apparaat :? Anders gewoon ff teruggaan naar de winkel :)

En je kan proberen om ze weer te verbinen, Weet niet of het helpt, maar valt te proberen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:55
als het mogelijk is je telefoongeheugen naar je sim te kopieren iemand anders zoeken met die foon en dan " blind " in het menu zoeken naar de functie voor het kopieren

Verwijderd

Topicstarter
verbinden? met een naald proberen contact te maken en dan een draadje en dan weer een naald? want die dingen zijn 'lijntjes' zijn super dun!

Verwijderd

Topicstarter
ben nu zoekende naar die 'copy paste' functie van tel.geheugen naar sim.geheugen, maar als ik me goed herinner ziet die er dus niet op..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41
Gebruik aub de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop!

Verwijderd

btw, hoe krijg je het voorelkaar om dat kleppie af te breken? :+

Verwijderd

Topicstarter
Just don't ask 8)
Pagina: 1