Mijn pc valt regelmatig gewoon uit, net of de stroom gewoon heel even weg valt, hij boot daarna namelijk wel weer meteen.
Ik heb de voltages die de voeding geeft al nagekeken in het bios, deze wijken heel lichtjes af.
Wel/niet overclocken maakt ook niks uit.
Dat werkt dus allemaal niet
De hardware in mijn case:
Enermax 350 watt (typenummer zo niet bij de hand)
Gigabyte GA-7VRXP
Athlon 2200+
2x 256mb ram
Radeon 8500
3com 3c905cx
Pinnacle PCTV Rave
Hercules Fortissimo II
Lite-on DVD speler en brander.
1x Maxtor D740x hdd
2x WD 800JB hdd's
4x 80mm fans.
Er hing ook nog een NewQ Platinum aan, maar die had ik met een losse adapter aangesloten... wat niks uithaalde.
Kwam regelmatig voor als ik IE afsloot, maar ook tijdens andere programma's
Het gebeurt verder nooit als ik een game aan het spelen ben, altijd in de gewone windows desktop, gewoon vaag ineens beeld zwart, hoort HDD's downspinnen en meteen daarna weer upspinnen
Ik zou verder ook geen oplossingen weten, had gehoopt dat het met het loshalen van die NewQ wel opgelost zou zijn... niet dus
Ik heb de voltages die de voeding geeft al nagekeken in het bios, deze wijken heel lichtjes af.
Wel/niet overclocken maakt ook niks uit.
Dat werkt dus allemaal niet
De hardware in mijn case:
Enermax 350 watt (typenummer zo niet bij de hand)
Gigabyte GA-7VRXP
Athlon 2200+
2x 256mb ram
Radeon 8500
3com 3c905cx
Pinnacle PCTV Rave
Hercules Fortissimo II
Lite-on DVD speler en brander.
1x Maxtor D740x hdd
2x WD 800JB hdd's
4x 80mm fans.
Er hing ook nog een NewQ Platinum aan, maar die had ik met een losse adapter aangesloten... wat niks uithaalde.
Kwam regelmatig voor als ik IE afsloot, maar ook tijdens andere programma's
Het gebeurt verder nooit als ik een game aan het spelen ben, altijd in de gewone windows desktop, gewoon vaag ineens beeld zwart, hoort HDD's downspinnen en meteen daarna weer upspinnen
Ik zou verder ook geen oplossingen weten, had gehoopt dat het met het loshalen van die NewQ wel opgelost zou zijn... niet dus