[Win2K3] Mouseware

Pagina: 1
Acties:

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:25
Hmm, is het mogelijk om mouseware van logitech onder windows server 2003 draaiend te krijgen... werkt een stuk efficenter als ik me niet continu hoef te ergeren aan het gemis van mijn xtra buttons (ELKE keer BACK ipv dubbel-klik... is flink frustrerend)

Moet ik een bepaalde inf editten on deze build toe te voegen aan de ondersteunde systems (t zou in princiepe gewoon moeten werken as in XP/w2k)?

Whoo-ah.

Verwijderd

De drivers voor 2k3 server zijn in beginsel gelijk aan die van XP. De XP drivers gebruiken dus.

Maar maakt het echt uit? T'is namelijk een server OS, op die desktop heb je in principe niks te zoeken.

• gavro
Gebruik mn pc voor beide... overdag server+desktop en @night blijft ie lekker snorren als server.

Maargoe, ik vraag dit omdat de drivers weigeren te installeren, ik krijg de volgende melding:
Our software can't run on your system!

Denk dat ie dat alleen zegt omdat deze build gewoon niet in een bepaalde checklijst staat... welke en hoe is mij een vraag

Whoo-ah.

Verwijderd

ik denk toch echt wachten tot de drivers worden uitgebracht, je kan wel eventueel op een XP systeem de INF drivers uit een Temp folder halen, misschien dat dat werkt.

en of ze uberhaupt wel worden gemaakt, betwijfel ik.

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Ikzelf zou niet zomaar de drivers voor een oudere Windows versie gaan gebruiken, tenzij allereerst op een systeem als test, waarbij het niet erg is als er iets misgaat. Je weet ooit nooit, wat er fout kan gaan...

• gavro
Hmz, een hele simpele oplossing gevonden (voor wel meer applicaties):
Run program in compatability mode for: Win XP

Works like a charm.... alles laat zich installeren en runnen zonder enige problemen :)

Whoo-ah.

Pagina: 1