Toon posts:

Nokia PC suite ziet bleutooth dongle niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik heb dus de search, google en de 6310i topic doorgeworsteld maar nog steeds ben ik niet veel wijzer geworden! Ik heb een sitecom usb bluetooth dongle gekocht en deze herkent keurig mijn 6310i.... MAAR andersom niet, de Nokia connection manager herkent de bluetooth verbinding niet, de tel. zegt dat er verbinding is met mijn pc en vervolgens zegt de tel.: disconnected. Ik heb een beetje alles doorgzocht en mijn vragen zijn:
a. Heeft de 6310i echt een ander bluetooth protocol, en herkent de tel. daardoor allleen de eigen Nokia producten?
b. Hoe kan het dat hij even ge-connect is en vervolgens ermee ophoudt. De usb-dongle zit op com3, zegt de bluetooth sitecom software, en de Nokia connection manager zoekt op com1. Dit kun je alleen niet veranderen!!! Maar ondanks de verschillende com-poorten herkennen ze elkaar wel heel even!

Please weet iemand hier antwoord op, want ik zal balen als ik die dongle voor de kat zijn ... heb gekocht!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 16:51:
Goed, ik heb dus de search, google en de 6310i topic doorgeworsteld maar nog steeds ben ik niet veel wijzer geworden! Ik heb een sitecom usb bluetooth dongle gekocht en deze herkent keurig mijn 6310i.... MAAR andersom niet, de Nokia connection manager herkent de bluetooth verbinding niet, de tel. zegt dat er verbinding is met mijn pc en vervolgens zegt de tel.: disconnected. Please weet iemand hier antwoord op, want ik zal balen als ik die dongle voor de kat zijn ... heb gekocht!
'Heb je wel een seriele verbinding gemaakt?
Denk dat ook nokia deze nodig heeft, geldt iig wel voor SE :)

hmmm ik lees weer beetje slecht...
Maar zorg ervoor dat de poorten gelijk zijn, anders werkt het inderdaad niet.

[ Voor 30% gewijzigd door Paitor op 09-04-2003 17:00 ]

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41
Voor zover ik weet werkt deze dongle niet icm Datasuite...
Daar heb je een officiele Nokia dongle voor nodig, OF een MSI met speciale getweakte drivers.

Probeer dus eens een ander progje :)

Verwijderd

de sitecom krijg ik ook niet werkend met mijn datasuite (7650) maar wel met bemused... makkelijk man winamp beheren vanuit een andere kamer :P >:)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dus ik heb idd de bluetooth dongle voor de kat zijn ... gekocht! Er is echt niemand die weet hoe je hem aan de praat krijgt met een 6310i?

• WKD
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-02 11:02

WKD

Wat ik uit de andere topics heb opgemaakt is dat die niet gaat werken. Ik heb er vorige week zelf ook een gehad en die kon ik gelukkig nog ruilen bij de Dynabyte en mijn geld teruk krijgen. Dus ik zou zeggen, probeer je geld terug te krijgen en zoek een andere oplossing.
Pagina: 1