Geen updates meer voor W98?

Pagina: 1
Acties:

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Een tijd geleden heb ik mijn comp weer eens opnieuw opgezet en heb daarbij een flink aantal updates via "windows update" gedowned.
Nu heb ik laatst weer de boel opnieuw opgezet met dezelfde W98 SE cd en nu zegt de "windows update" dat er geen updates beschikbaar zijn, zelfs niet voor internet explorer. Dit komt mij vreemd voor...

Is Microsoft gestopt met ondersteuning en updates voor W98 SE?
Of doe ik weer eens iets niet goed?

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 00:26
Ze zouden wel stoppen met ondersteunen binnenkort ja... Maar wanneer dit zou zijn weet ik niet.

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 11:11
heb je niet toevallig automatisch updates downloaden en installeren aanstaan in je configuratiescherm ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Microsoft is alleen gestopt met het ondersteunen van drivers voor Win98...

Zie ook: nieuws: Microsoft stopt driverondersteuning Windows 98 en NT4

Het lijkt er op dat er iets mis is met je update software.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
ransbal schreef op 09 April 2003 @ 16:48:
heb je niet toevallig automatisch updates downloaden en installeren aanstaan in je configuratiescherm ;)
denk het niet ... ik had namelijk hetzelfde probleem .... vind het wel jammer dat ze stoppen met die update's, want als je je windows opnieuw installeert dan heb je die update's toch echt nodig (voor lekken enzo) als ze ze nou voor een maand ofzo de update's LOS op hun site zetten dan kun je ze gewoon op een cdtje fikken en klaar is kees :)

• Han
  • Niet online

Han

NuKeFaCe schreef op 09 April 2003 @ 16:53:
als ze ze nou voor een maand ofzo de update's LOS op hun site zetten dan kun je ze gewoon op een cdtje fikken en klaar is kees :)
http://www.microsoft.com/windows98/downloads/corporate.asp :)

En lees dit ook even door:
Problem Description:

When you use the Windows Update scan feature, the scan quickly reaches 100%, and then displays the "There are no updates available at this time" message. The log file contains error 0x800c0008 or 0x80072EE4

Resolutions:

The error is caused by SSL (Secure Socket Layer). The scan process requires SSL and if the date and time on your computer varies too much from the valid date and time of the SSL certificates on Windows Update, the process will fail. Please verify that your computer’s date and time are accurate and that the Internet Explorer language option is not empty.

To check the language setting in Internet Explorer:
1. Click "Tools" and then select "Internet Options".
2. Click "Languages".
3. Make sure at least one language is listed in the "Language Options" dialog box.
Bron

[ Voor 64% gewijzigd door Han op 09-04-2003 17:07 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
ransbal schreef op 09 April 2003 @ 16:48:
Zelfs niet eens expres.... :) :)
Kijk, hier hebben we wat aan.... Mille, mille gracie....

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• Han
  • Niet online

Han

No thanx :)

Lees ook even mijn toevoeging... misschien los je daar je probleem ook mee op.

Succes!

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Heb ik gedaan en gelijk gekeken...

Ik heb nederlands staan en heb er "gewoon" engels bijgezet en deze als eerste gezet.
Nu checkt hij de engelse update pagina (duh :) ) maar vindt nog steeds geen updates...
En de tijd is ook goed.... hmmmmmm, vreemd?

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Hmmmmmmmmm, vreemd?
Ik ben vreemd, denk ik...

Ik realiseer me ineens dat ik achter een proxy zit met mijn pc's (thuisnetwerk) en de bak die direct aan het internet "hangt" pakt WEL de updates mee maar de bakken die erachter "hangen" niet... Zou het daaraan liggen? Denk het wel ;)

ik draai zonealarm als firewall en "proksi" als proxy.
Er zal wel een instelling fout zitten maar welke...?
Ik ga op zeker zelf zoeken maar als iemand zo 1 2 3 de juiste oplossing weet, dan hou ik mezelf warm aanbevolen...

Pagina: 1