XBL: theArthurrrr
Verwijderd
Iemand hier in huis heeft hem net. Nog geen fout cd'tje gehad. Ik denk dan ook dat het meeste niet zozeer van de bakker af hangt maar eerder van je software conf. (apps op de achtergrond, defrag van je harddisk, loopt je OS lekker etc)
Wat voor merken cd's gebruiken jullie met deze bakker, en met wat voor prog. bak je.
Ikzelf doe heel veel met clonecd en nero.
Ikzelf doe heel veel met clonecd en nero.
Iemand nog wat toetevoegen?
Hey, ik heb hier een Lite-On fikker in mijn machine zitten. Werkt heel goed samen met Nero 5 en clonecd.
Ik weet niet precies hoe het kan, maar bij mij geefthij bij het booten aan dat het een HP brander is. Type weet ik niet uit mijn hoofd en heb geen zin om te rebooten
Ik weet niet precies hoe het kan, maar bij mij geefthij bij het booten aan dat het een HP brander is. Type weet ik niet uit mijn hoofd en heb geen zin om te rebooten
Wat voor een heb je dan in je systeem zitten? De 8 speed?Op dinsdag 21 november 2000 19:36 schreef suspicious het volgende:
Hey, ik heb hier een Lite-On fikker in mijn machine zitten.
Lite-On 8/4/32 heeft volgens mij een Philips binnenwerk
Waarom denk je dat?Op dinsdag 28 november 2000 10:08 schreef The Fox het volgende:
Lite-On 8/4/32 heeft volgens mij een Philips binnenwerk
Ook LiteOn gekocht van het weeekend, en geen problemen. W2k vindt met opstarten gelijk de LiteOn brander en hij brand super ! Ik denk dat de problemen gewoon aan je pc configuratie ligt. Zet de brander en cdrom eens gewoon verschillend, de ene primary en de andere secundairy ofzo
Welke hebje gekocht? De 8 of 12 speed? Ondersteunt hij CloneCD?Op dinsdag 28 november 2000 10:13 schreef Lost-Viking het volgende:
Ook LiteOn gekocht van het weeekend, en geen problemen.
Ik heb dus de 12x10x32 gekocht, en hij werkt lekker met Nero5.0 en Exact Audio Copy (op aanraden van PlayMPA http://cdrfaq.vanbergen.org/ ).
Clonecd ging nog niet goed(audio), hij brandde hem wel, maar afspelen ho maar! Nog iemand tips ?
Hoe hebben jullie hem staan ? Ik als master op IDE2 en m'n cdrom als slave.
Clonecd ging nog niet goed(audio), hij brandde hem wel, maar afspelen ho maar! Nog iemand tips ?
Stond op HCC Beurs volgens mij ergens vermeld dat het Philips binnenwerk is.
Komt zo vaak voor bij dit soort merken, vaak een pot nat
Komt zo vaak voor bij dit soort merken, vaak een pot nat
Verwijderd
Zolang je harde schijven maar gescheiden houdt van CD-ROMS/CD-RW's gaat het goed. De IDE techniek is geoptimaliseerd en aansluiting is niet zop erg meer van belang, tenzij je on-the-fly wilt branden (niet aan te raden), dan moet je soms wat knutselen.Op woensdag 29 november 2000 10:22 schreef DeWaanzin het volgende:
Persoonlijk heb ik op IDE1 2 harde schijven en op IDE2 mijn writer als slave en mijn CD-ROM als master, maar dat maakt verder nauwelijks uit (zeker aangezien mijn snelheid maar 4x is).
Willem van Bergen
--
When I am king you will be first against the wall
(Radiohead - Paranoid Android)
FAQ nl.comp.cd-branden & overige CD-R informatie: http://www.vanbergen.org
Weet iemand of die LiteOn 8 speed brander ondersteunt wordt door CloneCD??
Ik kan het nergens vinden, misschien heeft iemand het zelf al geprobeerd?
Ik kan het nergens vinden, misschien heeft iemand het zelf al geprobeerd?
De 12x wordt ondersteund door clonecd, dus de 8x ook wel denk ik. Staat iemand hoger in deze topic die de 8x met clonecd gebruikt.
Pagina: 1