Welke navigator?

Pagina: 1
Acties:

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 12:20
Ik heb de search gebruikt en veel kunnen lezen over de Logitech internet navigator.
Nu weet ik dat ik deze wil hebben , doch:

Welke..k heb altijd wit gehad , maar k vindt die zwarte toch wel HEEL mooi, vooral als k er een MX500 muis bijkoop :9~

En er staat NIETS over de vraag die op m'n lippen brand en ik dus hier stel aan jullie allen die "hem " hebben:

1 wordt de zwarte gauw vuil??? ik wil niet elke dag aant stoffen

2 wat heeft de zwarte extra op de witte, behalve het mooiere volume knoppie ??

3 andere redenen om de een of ander te kopen?

Bedankt alvast bij het helpen bepalen van m'n keuze. _/-\o_

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
1) De zwarte toetsenbord wordt niet gauw vies.
2) De zwarte is precies dezelfde als de witte versie, alleen de kleur is anders en de volumeknop is anders
3) Geen reden om andere toetsenbord te kopen, want deze toetsenbord is mooi, tikt lekker en heeft snelknoppen. Dus gewoon kopen zou ik zeggen :)

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Was het niet zo dat de zwarte versie irritante f-lock toetsanden heeft? Zodat de F-toetsen niet direct werken?

• scorpio
Dacht dat het f-lock probleem (search) opgelost was met de laatste drivers
Wel bedankt voor de reply's en (ik wacht nog ff andere meningen af ) als ie inderdaad niet zo gauw vies wordt als supermario888 zegt ist voor mij voldoende om te kopen.
Voor t eerst een zwart toetsenbordje ..ha ..

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Verwijderd

Ik ben niet dol op de drivers (ik heb de witte). Mn media knoppen raken mét drivers door de war (media player reageert zelden meer, invloed evil winamp monopoliepositie?), en het is toch wel weer het zoveelste proggie wat op je systeem geladen wordt.

Het enige wat ik mis met drivers is de mogelijkheid andere functies aan knoppen toe te wijzen, de knoppen die niet werken zonder:

Finance
My sites
Community
iTouch
Shopping

De rest, zijnde:
Wieltje, back/go
Favorites
Shutdown (C)
Email
My Home
Search
Media geheel

werkt keurig.

• scorpio
Als k t goed bekijk heeft de SE (zwart ) toch meer mogelijkheden..1 extra lampje (4 ipv3) en F toetsen ook programeerbaar..witte zie'k alleen F1 F2 etc staan

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 20:37
Dat extra lampje is als F-lock aanstaat.

Ik heb btw. de gewone Internet Navigator, de witte dus.

edit:

Het is echt een onwijs stoer toetsenbordje, als ik ergens anders aan het internetten ben, mis ik altijd het wieltje en de 'back' toets :) .

[ Voor 49% gewijzigd door yogy op 09-04-2003 20:20 ]

Verwijderd

Ik heb hem dus :) bevalt me zeer goed is alleen wat snel stoffig :P
Die F-lock is even wat wennen bij het opstarten moet ik numlock ook altijd aanzetten nu nuook F-lock agja :P heb je toch iets te doen in de 13secondes van het opstarten :)

Dit typ ik dus met de Internet Navigator SE. ;)

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ik vind dat de zwarte net zo vies/schoon blijft wordt/blijft als elk ander wit toetsenbordje. Ik heb bij de mijne ook dat het gebied van de qwasde (game-corner :P ) wat grijzig wordt, maar dat is ook zo bij witte tobo's :) .
Verder is die f-lock toestand gewoon wat waar je aan moet wennen, ik gebruik de f-toetsen zelf niet, maar dat 4de ledje is wel 1337 (ledjes heb ik nu ook vervangen door rode wat 'm ook weer wat mooier maakt)....
ik wil zelf uiteindelijk op een geheel zwart/grijse desktop uitkomen, en vind dat ik met de Internet navigator SE en de MX 500 daar een goed begin aan heb gemaakt :) .....

Verwijderd

cooolkast schreef op 10 April 2003 @ 19:46:
Ik vind dat de zwarte net zo vies/schoon blijft wordt/blijft als elk ander wit toetsenbordje. Ik heb bij de mijne ook dat het gebied van de qwasde (game-corner :P ) wat grijzig wordt, maar dat is ook zo bij witte tobo's :) .
Verder is die f-lock toestand gewoon wat waar je aan moet wennen, ik gebruik de f-toetsen zelf niet, maar dat 4de ledje is wel 1337 (ledjes heb ik nu ook vervangen door rode wat 'm ook weer wat mooier maakt)....
ik wil zelf uiteindelijk op een geheel zwart/grijse desktop uitkomen, en vind dat ik met de Internet navigator SE en de MX 500 daar een goed begin aan heb gemaakt :) .....
zijn dat standaart ledjes? want dan prop ik er morgen even 4 blauwe in :)

is zo'n keyboard goed uitelkaar te halen, dat hij het erna ook nog doet?

• scorpio
Wel gauw wat stoffig....niet meer als de witte....
Ok hij wordt dus niet gauwer stoffig maar tis gauwer te zien omdat ie zwart is., maar niet storend.
Ik neem de zwarte en de mx500....my mind is made up ;-)

Desnoods later een stofhoesje o.i.d. erbij kopen..

bedankt voor jullie reply
Ledjes bekijk ik nog ff als k hem heb , standaart groen zeker (wat is 1337 ?)
En de mx 500 heeft ie net als mijn mouseman een ledje in het logitech logo?
Anders is die erin te maken?
vindt ik nogal mooi, wilk t liefst houden ...weer hebben.

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 19:01:
Die F-lock is even wat wennen bij het opstarten moet ik numlock ook altijd aanzetten nu nuook F-lock agja :P heb je toch iets te doen in de 13secondes van het opstarten :)
[quote]
F-lock kan standaard aangezet worden hoor, evenals de numlock.
Die laatse kan je toch in de bios schakelen :?

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 20:14:
[quote]Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 19:01:
F-lock kan standaard aangezet worden hoor, evenals de numlock.
Die laatse kan je toch in de bios schakelen :?
dat gebeurt ook wel maar XP zet ze weer uit :z
F-lock standaart aanzetten? hoe dan? firmware update ofzo?

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Windows onthoudt toch dat F-lock aanstaat? Het is net hetzelfde als num-lock zoals rembo dat zegt
Pagina: 1