To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
2) De zwarte is precies dezelfde als de witte versie, alleen de kleur is anders en de volumeknop is anders
3) Geen reden om andere toetsenbord te kopen, want deze toetsenbord is mooi, tikt lekker en heeft snelknoppen. Dus gewoon kopen zou ik zeggen
Wel bedankt voor de reply's en (ik wacht nog ff andere meningen af ) als ie inderdaad niet zo gauw vies wordt als supermario888 zegt ist voor mij voldoende om te kopen.
Voor t eerst een zwart toetsenbordje ..ha ..
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Verwijderd
Het enige wat ik mis met drivers is de mogelijkheid andere functies aan knoppen toe te wijzen, de knoppen die niet werken zonder:
Finance
My sites
Community
iTouch
Shopping
De rest, zijnde:
Wieltje, back/go
Favorites
Shutdown (C)
My Home
Search
Media geheel
werkt keurig.
Ik heb btw. de gewone Internet Navigator, de witte dus.
Het is echt een onwijs stoer toetsenbordje, als ik ergens anders aan het internetten ben, mis ik altijd het wieltje en de 'back' toets
[ Voor 49% gewijzigd door yogy op 09-04-2003 20:20 ]
Verwijderd
Die F-lock is even wat wennen bij het opstarten moet ik numlock ook altijd aanzetten nu nuook F-lock agja
Dit typ ik dus met de Internet Navigator SE.
Verder is die f-lock toestand gewoon wat waar je aan moet wennen, ik gebruik de f-toetsen zelf niet, maar dat 4de ledje is wel 1337 (ledjes heb ik nu ook vervangen door rode wat 'm ook weer wat mooier maakt)....
ik wil zelf uiteindelijk op een geheel zwart/grijse desktop uitkomen, en vind dat ik met de Internet navigator SE en de MX 500 daar een goed begin aan heb gemaakt
Verwijderd
zijn dat standaart ledjes? want dan prop ik er morgen even 4 blauwe incooolkast schreef op 10 April 2003 @ 19:46:
Ik vind dat de zwarte net zo vies/schoon blijft wordt/blijft als elk ander wit toetsenbordje. Ik heb bij de mijne ook dat het gebied van de qwasde (game-corner) wat grijzig wordt, maar dat is ook zo bij witte tobo's
.
Verder is die f-lock toestand gewoon wat waar je aan moet wennen, ik gebruik de f-toetsen zelf niet, maar dat 4de ledje is wel 1337 (ledjes heb ik nu ook vervangen door rode wat 'm ook weer wat mooier maakt)....
ik wil zelf uiteindelijk op een geheel zwart/grijse desktop uitkomen, en vind dat ik met de Internet navigator SE en de MX 500 daar een goed begin aan heb gemaakt.....
is zo'n keyboard goed uitelkaar te halen, dat hij het erna ook nog doet?
Ok hij wordt dus niet gauwer stoffig maar tis gauwer te zien omdat ie zwart is., maar niet storend.
Ik neem de zwarte en de mx500....my mind is made up ;-)
Desnoods later een stofhoesje o.i.d. erbij kopen..
bedankt voor jullie reply
Ledjes bekijk ik nog ff als k hem heb , standaart groen zeker (wat is 1337 ?)
En de mx 500 heeft ie net als mijn mouseman een ledje in het logitech logo?
Anders is die erin te maken?
vindt ik nogal mooi, wilk t liefst houden ...weer hebben.
Verwijderd
Die F-lock is even wat wennen bij het opstarten moet ik numlock ook altijd aanzetten nu nuook F-lock agja
[quote]
F-lock kan standaard aangezet worden hoor, evenals de numlock.
Die laatse kan je toch in de bios schakelen
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 19:01:
dat gebeurt ook wel maar XP zet ze weer uitF-lock kan standaard aangezet worden hoor, evenals de numlock.
Die laatse kan je toch in de bios schakelen
F-lock standaart aanzetten? hoe dan? firmware update ofzo?