Toon posts:

POKKE Free Record Shop!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nooit problemen met de winkel gehad alleen ik wil dus al sinds vorige week donderdag Zelda kopen en een vriend van mij kan er korting krijgen dus die nam ik(aardig ben ik he) mee zodat hij em voor me kon kopen.. met korting.
Donderdag: Hij was er niet, jonge bestelde em, morge terugkomen voor wanneer ie binnenkomt.
Vrijdag: Hij komt vandaag of morge binnen, kan al bij lading zitten alleen ze zijn ermee bezig dus er kan niet gekeken worden.

Dat is dus al een heel weekend zonder de Zelda die ik zo graag wil!!

Maandag: Wij daarheen.. hoopvol.. en ja hoor Zelda ligt er.. Alleen dan is de jonge er niet waarvan die vriend van me altijd korting krijgt dus we gaan maar weer. En dan blijkt ook nog dat ze geen expansion Pack hebben, en ook niet Bart Smit, Dixons, Bijenkorf, V&D En Intertoys :?

ERG TOCH, daar word je nou pas echt chagerijnig en wraakzuchtig van >:)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 16:13
Speel Counterstrike of Quake ofzo, kun je het tenminste mee afreageren

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik vind de FRS de laatste tijd wel rieleks: ze hebben bakken vol top-cd's voor 19,95 p.s. :)

"I sit in my room and imagine the future."

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Klopt, Driver en Falcon 4 gekocht voor 19,15 :) is toch geen geld

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:33
Broertje van m'n vriendin had hem vrijdag al :) Expansion pack gekocht, en nu is hij er niet meer vanaf te slaan.. *zucht*

I want to live forever, so far.. so good.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Driver? Falcon 4? Moah. Dat neemt aan dat je ze niet al had... verkregen... toen ze nog duur waren :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

FRS zijn een stelletje rugridders van hier tot Tokyo.

Gelukkig heb ik mijn personeelskortingspas
nog

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
Op dinsdag 21 november 2000 00:18 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Dat is dus al een heel weekend zonder de Zelda die ik zo graag wil!!
Free is ook op zaterdag open!!!

En die korting, is dat korting omdat die vriend van jou iemand kent die daar werkt of gewoon omdat hij een kortingsbon had??

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 november 2000 16:34 schreef drZymo het volgende:

[..]
Free is ook op zaterdag open!!!

En die korting, is dat korting omdat die vriend van jou iemand kent die daar werkt of gewoon omdat hij een kortingsbon had??
ja kweet dat die zaterdag ook open is maar die vriend had toen geen zin om naar de stad toe te komen.. snik snik :'(

En hij krijgt korting omdat ie bij de euro cinema werkt.. eigenlijk maar 10% maar bij de FRS waar hij altijd heengaat 20% >:)

Verwijderd

Schandalig hoe die vrouwen toch weer altijd van de mannen weten te profiteren... >:) :P

Maar goed 20% korting is toch wel aardig een aardig bedrag volgens mij :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 november 2000 18:21 schreef Raikane het volgende:

Maar goed 20% korting is toch wel aardig een aardig bedrag volgens mij :)
Zeker.. scheelt toch weer 30,- ongeveer van 169.95 :D

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

170 piek?!!?!

Nintendo zeker? Oja zelda.
schandalig.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Het kost zo duur omdat er cartridges wordt gebruikt. CD's kost bijna niks maar cartridges zijn toch wel duur.

Verwijderd

Ja CD tje paar kwartjes en een Cardtridge wel een gulden denk ik :P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 november 2000 18:35 schreef Theeboon het volgende:
170 piek?!!?!

Nintendo zeker? Oja zelda.
schandalig.
Kweet het maar er zijn nou eenmaal van die gekken zoals mij die het moeten en zullen hebben :P

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

De hoeveelheid 'extra' electronica en plastic die in een cartridge gaan zijn dus echt geen 160 piek waard :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1