Ik heb nooit problemen met de winkel gehad alleen ik wil dus al sinds vorige week donderdag Zelda kopen en een vriend van mij kan er korting krijgen dus die nam ik(aardig ben ik he) mee zodat hij em voor me kon kopen.. met korting.
Donderdag: Hij was er niet, jonge bestelde em, morge terugkomen voor wanneer ie binnenkomt.
Vrijdag: Hij komt vandaag of morge binnen, kan al bij lading zitten alleen ze zijn ermee bezig dus er kan niet gekeken worden.
Dat is dus al een heel weekend zonder de Zelda die ik zo graag wil!!
Maandag: Wij daarheen.. hoopvol.. en ja hoor Zelda ligt er.. Alleen dan is de jonge er niet waarvan die vriend van me altijd korting krijgt dus we gaan maar weer. En dan blijkt ook nog dat ze geen expansion Pack hebben, en ook niet Bart Smit, Dixons, Bijenkorf, V&D En Intertoys
ERG TOCH, daar word je nou pas echt chagerijnig en wraakzuchtig van
Donderdag: Hij was er niet, jonge bestelde em, morge terugkomen voor wanneer ie binnenkomt.
Vrijdag: Hij komt vandaag of morge binnen, kan al bij lading zitten alleen ze zijn ermee bezig dus er kan niet gekeken worden.
Dat is dus al een heel weekend zonder de Zelda die ik zo graag wil!!
Maandag: Wij daarheen.. hoopvol.. en ja hoor Zelda ligt er.. Alleen dan is de jonge er niet waarvan die vriend van me altijd korting krijgt dus we gaan maar weer. En dan blijkt ook nog dat ze geen expansion Pack hebben, en ook niet Bart Smit, Dixons, Bijenkorf, V&D En Intertoys
ERG TOCH, daar word je nou pas echt chagerijnig en wraakzuchtig van