Gegroet.
Ik heb een probleempje tijdens de installatie van MySQL. Ik heb de laatste (non-beta) versie 4.0.12 geinstalled. Nu typ ik in the c:\mysql\bin dir in (in een CMD prompt): mysqld-max-nt --install (om hem te starten).
Nu krijg ik een error:
'The service already exists!' (leuk zo'n uitroepteken...)
The current server installed: d:/web/FoxServ/mysql/blablabla etc.'
Ik heb inderdaad een keer geprobeerd om FoxServ te installeren, maar er meteen weer afgekieperd in verband met antieke versies van PHP ofzo. Anyways, ik heb mijn services gechecked en daar staat indeed een MySQL in met dat path... Maar ja, hoe handig: je kan deze niet weghalen of wijzigen (het path dan) *sigh*.
Iemand een idee, of iemand die dit heeft meegemaakt?
Thanks voor de input.
Ik heb een probleempje tijdens de installatie van MySQL. Ik heb de laatste (non-beta) versie 4.0.12 geinstalled. Nu typ ik in the c:\mysql\bin dir in (in een CMD prompt): mysqld-max-nt --install (om hem te starten).
Nu krijg ik een error:
'The service already exists!' (leuk zo'n uitroepteken...)
The current server installed: d:/web/FoxServ/mysql/blablabla etc.'
Ik heb inderdaad een keer geprobeerd om FoxServ te installeren, maar er meteen weer afgekieperd in verband met antieke versies van PHP ofzo. Anyways, ik heb mijn services gechecked en daar staat indeed een MySQL in met dat path... Maar ja, hoe handig: je kan deze niet weghalen of wijzigen (het path dan) *sigh*.
Iemand een idee, of iemand die dit heeft meegemaakt?
Thanks voor de input.
[ Voor 4% gewijzigd door Cavorka op 09-04-2003 15:39 ]
the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.