Sapphire 9700 vraag

Pagina: 1
Acties:

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 04:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik had laatst het koelblokje van deze koeler eraf gehaald en viel me op dat er (leek op) Artic Silver2 tussen zat...
Zit dit er standaard tussen?
daarnaast viel me op dat er VEEL AS tussenzat echt dikke klodders heb het netjes uitgesmeerd en overtollige weggehaald. Maar wat mij ook opviel is dat het vrij moeilijk is om het koellichaam goed contact te laten maken met de GPU, omdat er rond de GPU nog een soort vierkante metalen rand zit, waarop het koellichaam op ligt :? En aangezien het koellichaam niet mooi egaal is van onder en die rand vrij hoog ligt, lijkt mij dit nooit goed te kunnen koelen...

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 16:44
dit is al veelvuldig langsgekomen,
zoek dus maar goed in dit forum, staat er echt, maar neem meer moeite voortaan.

Dit metalen randje is eraf te krikke en een andere koeler erop plaatsen is zo beter mogelijk. Bovendien, wat wil je dat wij over jou brokkige pasta dat erop zat zeggen? Tis gwoon fout, wat wil je nog meer horen?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Hmz ik heb anders niets met de search kunnen vinden... maar weet ook niet goed hoe ik het uberhaupt ga vinden... zoeken op Sapphire 9700 koeling etc vind ik niets dergelijks

En over die pasta, ik wil gewoon weten of er normaal wel AS tussenzit? want maybe heb ik wel een 2ehands kaartje gekregen...

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

nee de koelpasta die je vond zit er standaard op. De simpelste oplossing:
nix doen :)
Ben je van plan te ocen heel voorzichtig dat randje ervan afbikken schrapen, juiste hoeveelheid koelpasta erop uitsmeren en koeler weer terrug.

Het is igg geen 2ehands kaartje :)

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
ok das mooi dan :) alleen die kaart is nog vrij nieuw dus voorlopig blijft die rand erop :)