[PowerDVD XP 4.0] Foutmelding: F4D41436

Pagina: 1
Acties:

• Y3PP3R
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 13:49
Ik heb via Alt1028 van HCCNet powerdvd gekocht en geinstalleerd. Ook gelijk de laatste patch en laatste gequalificeerde Nvidia detonator drivers geinstalleerd op mijn Win XP Pro SP1 systeem.

Maar nu: als ik een dvd wil afspelen geeft Power DVD devolgende fout:
F4D41436

De auteursrechtelijk beschermde dvd kan niet worden afgespeeld wanneer de video-uitgangfunctie is ingeschakeld. (Heb ff bij cyberlink gekeken: niets over te vinden)

Ook kan ik geen DVD's meer afspelen via MediaPlayer :

Windows Media Player cannot play this DVD because a problem occurred with copyright protection. (ik heb ff bij microsoft gekeken, maar niets over te vinden)

Voordat ik PowerDVD 4 installeerde had ik Asusdvd 2000 er op staan, die bij de video kaart van een andere pc zat. Toen werkte alles naar behoren. De foutmeldingen komen bij elke dvd film die ik bezit.

Wie kan me helpen?

Verwijderd

Even F4D41436 door google gegooid, en ja hoor: miljoenen oplossingen.

Kijk vooral even hier:
http://www.newbie.org/help/messages/1413.html

daar staan diverse oplossingen..

//edit
Install Remote Selector (www.remoteselector.com)and disable Macrovision then start player.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 15:37 ]

• Y3PP3R
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 13:49
Hmm, het bied inderdaad oplossingen, maar de genoemde programma's moet je voor betalen :S

Toch erg bedankt!

Verwijderd

Als ik die thread goed doorlees, moet het ook te doen zijn door andere drivers. Het probleem zit 'm in dat macrovision anti-copieer mechanisme..