Amerikaanse hosting, betaling?

Pagina: 1
Acties:

• senn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 21:38
Ik hoor dat veel mensen lovend praten over Amerikaanse hosting, vooral omdat het zo goedkoop is.
Het probleem voor mij is alleen, hoe zou ik elke maand/elke periode moeten betalen?
Ik heb geen creditcard, en paypal heeft voor mij dus ook geen zin.

Hoe doen andere mensen dit? Gewoon elke maand weer met creditcard het bedrag laten afschrijven?
Zijn er echt geen andere manieren om via mijn bankrekening te betalen?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
In de VS wordt over het algemeen gewoon met creditcard (of debit card) betaald en zeker in dit soort gevallen lijkt me niet dat je gewoon maar cash over de post kan opsturen.

Ik weet niet precies wat voor hosting je zoekt, maar het is inderdaad wel goedkoper in de VS, maar waarom betaal je niet ff wat meer en dan heb je gewoon normale hosting in nederland wat op een normale manier te betalen is.

Verwijderd

Ik heb dat ook bekeken, het valt in Nederland wel mee met de prijs. Je zou eens moeten kijken bij www.webhostsolutions.nl hier heb ik mijn site nu ook ondergebracht.

Het is ook mogelijk om een groter bedrag op je paypal rekening te storten. Dat kan gewoon met een internationale overboeking. Voor het aanmaken van een paypal rekening heb je echter wel een CC nodig!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je zou natuurlijk ook bij je eigen bank info kunnen inwinnen, als je verder alle gegevens hebt. Denk dat het via je eigen bank/giro ook wel kan. T'zal alleen elke maand varieren vanwege koers-schommelingen :)

Ey!! Macarena \o/

• senn
Ja, maar dan krijg ik dat ik elke maand een toeslag moet gaan betalen omdat het naar het buitenland moet gaan overmaken. Dat is nog best wat als je bekijkt wat voor een bedrag ik dan zou moeten gaan overmaken.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

ik heb Visa, kost me 80 gulden per maand (in euro's geen idee, kan meer geworden zijn).
Daar betaal je ook een toeslag, maar da's meer de wisselkoers denk ik. Ben sinds de Euro niet meer in USA geweest, en ook geen dingen online gekocht, misschien dat iemand iets weet vande koers die Visa of een andere CC maatschappij hanteerd, plus het bedrag voor zo'n kaart, kan je in iedergeval de goedkoopste methode uitvinden :)

Ey!! Macarena \o/

• Tycho2
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
veel hosters kun je ook per jaar betalen. Dus maar 1 keer kosten. Oke, je moet wel een beetje vertrouwen hebben, maar meestal levert het ook nog korting op.

• senn
Ik denk dat ik dan toch beter met een Nederlandse hoster in zee kan gaan, als ik zie hoeveel extra ik er hier voor moet doen om mijn geld bij zo'n bedrijf te krijgen.
Misschien betaal ik dan wel iets meer, maargoed.. dat is dan het geld wat ik anders als toeslag betaald zou moeten hebben.

Ik vind trouwens wel dat je hier veel minder krijgt als je hosting wil.
Je krijgt bij het bedrijf dat thesiem1972 postte bij 100 mb hosting geen MySQL db, en 1 subdomein.
Als ik dit vergelijk met Amerika is dit dan toch weer weinig.. :(

Verwijderd

De hsoting bedrijfen in amerika zijn allemaal een beetje vreemd bezig de laatste tijd, ze verkopen tegen dumpprijzen, gebruiken cheap-ass minitowers als servers en proberen eigenlijk alleen het overschot aan colo ruimte en ingekochte bandbreedte te vullen zodat ze minder verlies draaien, Het probleem hierbij is dat zodra ze wel normaal betalende klanten kunnen vinden ze eigenlijk direct de nodige ruimte weer gaan opeisen van de goedkope klanten wat die leveren immers minder op.

De meeste nederlandse bedrijfen werken veel gezonder en veel professioneler, wijzelf verkopen ook tegen lage prijzen maar niet omdat we dan minder verlies maken maar omdat we gewoon goedkoop inkopen, Als je een nederlandse webhost zoekt kun je het beste even op www.webhosters.nl kijken of contact met mij opnemen, onze hosting kost ongveer 1.60 per gb en wat je er daaromheen bij wilt hebben hangt niet van je pakket af maar puur van de server waar je op komt te staan, je kiest dus zelf welke moegnlijkheden je wilt hebben en wij plaatsen je op de juiste server.
Pagina: 1