promise tx2000 controller verliest array

Pagina: 1
Acties:

• Razorh
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-03 09:34
Ik heb een server die met behulp van een promise tx2000 een mirroring configuratie draait. Nu is het zo dat hij na een tijd iedere keer zijn array verliest, dwz dat hij dus niet meer mirrored. (status in promise array management van de 2 hardeschijf is dan offline) nu kan ik wel weer in de promise bios duplicaten, maar dat schiet niet op als die server up moet blijven.

Nu denk ik dus dat het kaartje niet in orde omdat ik een hardeschijf al heb verwisselt voor een zelfde nieuwe.

Ik heb nog een 2e kaartje liggen (tx2000) en die heeft op een test server dus geen problemen. Nu kan ik de server die up moet blijven een keer down gooien en de tx2000 kaartjes verwisselen, maar de vraag is gaat dit zomaar?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als het precies dezelfde type TX2000 is, ja, dan kan dat zomaar :) De array informatie staat gewoon op de schijven opgeslagen; het zal teruggevonden worden :)

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-03 15:22

Trek Y11

Eat my shorts

Zoek eens op "array critical tx2000" , dan staat de oplossing misschien ertussen. weet ff niet hoe ik direct een topic hier neer kan zetten.

Als je WD schijven hebt kan het te maken hebben met accoustic management.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

What if this weren't a hypothetical question?