OGR-support & wildhagen.keyserver.org

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Vanaf nu ondersteunt mijn proxy (wildhagen.keyserver.org) ook OGR. Deze zullen direct doorgestuurd worden naar distributed.net.

Op dit moment zijn er nog geen stats, maar ik hoop dat in de loop van deze avond ook voor elkaar te hebben.

Dus mensen die onverhoopt toch met OGR mee doen kunnen nu ook bij mij terecht.

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online
Update :

op dit moment kun je op http://pvdeijnd.icts.tue.nl/ogr een beta-versie van de OGR-stats zien. Ik weet dat er nog wat bugs inzitten, die zal ik er geleidelijk aan uithalen !

Dus ik zou zeggen : dumpen maar !

Virussen? Scan ze hier!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Het spreekt natuurlijk voor zich dat deze functionaliteit totaal overbodig is.. De echte DPC'er graast voor RC5 ;)

Mijn iRacing profiel

• wildhagen
  • Niet online
Oké, inmiddels werkt alles geheel naar behoren, voor zowel RC5 als OGR.

Jongens, kom op, en ga allemaal bij mij flushen, capaciteit genoeg momenteel, en veel competitie met (momenteel) 122 members voor RC5 en 10 members voor OGR.

Op dit moment kun je iedere 20 minuten stats krijgen ook nog, wat wil je nog meer ;) ?

Virussen? Scan ze hier!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Mooo

Dat bedoel ik nouw met het gezeik over OGR :( :( :(

• wildhagen
  • Niet online
Dit is geen zeiken. Dit is een stukje service verlenen aan mensen die met OGR mee willen doen.

Virussen? Scan ze hier!

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-05 18:59
ik moet dus mijn koe instellen op jouw proxy, en wat win ik daarmee? Ik flush nu namelijk direct bij distributed.net

• DaZZle
hoe moet ik hem instellen eigenlijk? moet ik zeggen dat het een personal proxy is? en ik kan niet op poort 80 flushen, op welke poort moet dat dan wel?

• wildhagen
  • Niet online
Nou, om te beginnen is het geen kwestie van moeten, maar van willen.

Wat je er mee bereikt is dat je extra (en vaker, om de 20 minuten) stats hebt. Alle OGR-'blocks' of hoe het ook heet word rechtstreeks naar distributed.net doorgestuurd. Deze stats zijn te bekijken op http://pvdeijnd.icts.tue.nl/ogr en dan kun je links details kiezen.

Instellen doe je als volgt : Kies voor configure, ga dan naar keuze 2, keuze 6, keuze 2, zet die op 'no', ga dan naar keuze 3, vul daar in wildhagen.keyserver.org, ga dan naar keuze 4 (ports), en vul daar één van deze waarden in : 21, 23, 25, 81, 2064, 8080 of 8088. Dan een paar keer 0 tot het menu verdwijnt, en dan zou het goed moeten zijn.

Virussen? Scan ze hier!

• DaZZle
ok, dan ga ik op poort 8080 flushen :)
Pagina: 1