Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[lcd] Waar grafische usb touchscreen lcd te koop?

Pagina: 1
Acties:

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 08:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Topicstarter
Ik vraag mij af waar grafische usb touchscreens voor een keesmod te koop zijn.
Niet dat ik perse er eentje moet hebben, maar het lijkt me op zich leuk als ik er 1tje kan inbouwen.

Maar ik zie alleen gewoone lcd (soms met usb) maar geen touchscreens.

Het liefst in nederland.

Waarom usb? Nou meer voor de toekomst, zodat ik, als ik er eentje koop, hem gewoon in een nieuwe pc kan gebruiken.

Zijn er verder mensen die er al eentje (of meer :+ ) hebben? En wat zijn jullie ervaringen?

edit:

ik heb op crystalfontz site gekeken, maar deze hebben geen grafische usb lcd.
Touchscreen is geen pre, maar een leuke extra.

[ Voor 13% gewijzigd door nhimf op 09-04-2003 14:48 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Hmm.. Als het voor casemods is, waarom plaats je je topic dan in Overige Hardware :?

OH => CME.

• nhimf

nhimf

Topicstarter
Twynn schreef op 09 april 2003 @ 14:16:
Hmm.. Als het voor casemods is, waarom plaats je je topic dan in Overige Hardware :?

OH => CME.
Mja ik wist niet zeker waar ik hem moest plaatsen eigenlijk.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Ik denk dat die er best wel zullen zijn, maar dat je er wel een 1000 euro ofzo voor mag neertellen. Een usb charcter lcd, niet eens touchscreen kost al $100 :)

• nhimf

nhimf

Topicstarter
Zo extreem zal het toch niet zijn?
Kan me voorstellen dat ze 200 gaan kosten maar 1000?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 19:33
Heb je er ook al wel over nagedacht hoe je dit gaat aansturen??

Mij lijkt het ook ideaal om een leuk klein simpe barebone systeempje te bouwen om mp3's en divx mee af te spelen. Die dus eigenlijk geheel te bedienen is via een touchscreen. Volgens mij is dit alleen mogelijk als je a: teveel geld hebt b: een held bent in proggen.

Alleen voor winamp zal er wel iets te vinden zijn qua aansturing, maar wat ik zou willen is dat je ook windows explorer kan bedienen en zo makkelijk zonder muis/tobo mp3's of divx kan starten.

Als jij het ook voor ziets van plan bent te gebruiken zou ik eerst maar eens naar andere mogelijkheden kijken.
Ik denk dat ik maar iets ga bouwen met een klein echt lcd/tft schermpje, en gewoon nog een muis eraan hangen.

Strava

• Prulleman
Wil je trouwens een kleuren schermpje? (dus eigenlijk gewoon een monitor) of een monochroom geval, dat zal ook heel wat schelen in prijs.

Net ff lopen zoeken op google en toen kwam ik deze tegen:
http://www.spysupply007.com/LCD_Screens/Xenarc/700TS.html
Afbeeldingslocatie: http://www.spysupply007.com/LCD_Screens/Xenarc/700TSV.jpg
die is $ 550 dus dat valt in principe nog wel mee....

\edit
voor de dubbel-linkshandige tweakers is dit wel een cool apparaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.spysupply007.com/LCD_Screens/Xenarc/MPGX1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.spysupply007.com/LCD_Screens/Xenarc/MPGX1_spec.gif

[ Voor 25% gewijzigd door Prulleman op 09-04-2003 15:14 ]

Strava

Verwijderd

Prulleman schreef op 09 April 2003 @ 15:07:
Wil je trouwens een kleuren schermpje? (dus eigenlijk gewoon een monitor) of een monochroom geval, dat zal ook heel wat schelen in prijs.

Net ff lopen zoeken op google en toen kwam ik deze tegen:
http://www.spysupply007.com/LCD_Screens/Xenarc/700TS.html
[afbeelding]
die is $ 550 dus dat valt in principe nog wel mee....
dat is wel vet in samenwerking emt een mp3 bak voor in de auto

wicked :D

• nhimf

nhimf

Topicstarter
Nou kleur is een leuke optie maar monochroom is geen probleem, maar zoals ik al in mijn update zei is touchscreen geen pre.
Maar het proggen kan ik evt zelf, ik prog graag en dan is dit zeker een mooie nieuwe uitdaging.

edit:

ff op die site gekeken maar zijn geen inbouw (keesmod) usb dingen. Nogal zonde om veel voor een behuizing te betalen die je toch net zo hard weggooit.

[ Voor 28% gewijzigd door nhimf op 09-04-2003 15:13 ]

• Prulleman
Als je gewoon een grafisch lcd wil zou ik maar ff gaan searchen hier, daar is genoeg over te vinden

Strava

• nhimf

nhimf

Topicstarter
Prulleman schreef op 09 April 2003 @ 15:13:
Als je gewoon een grafisch lcd wil zou ik maar ff gaan searchen hier, daar is genoeg over te vinden
Nou op zich wel, maar in eerste instantie ben ik wel op zoek naar een touchscreen, maar aangezien het geen pre is, zijn andere tips voor zonder touchscreen ook erg welkom.
En usb + grafisch + touchscreen is niet zoveel voorkomend.

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:05
www.pedak.nl :)
Die zaak ligt hier op een steenworp afstand vandaan.

• Henk B
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

Henk B

te obl

In principe ben jij op zoek naar drie componenten; een display, een touchoverlay en een USB touchscreen controller. De eerste twee zijn vaak als setje te koop omdat de maten nu eenmaal een beetje op elkaar afgestemd moeten zijn.
Ik meen dat zelfs conrad zulke setjes verkoopt.
De USB TS controller kun je los kopen en op de overlay aansluiten. Daarbij moet je wel opletten dat ze op elkaar aangesloten kunnen worden (er zijn 4-wire, 5-wire, en 8-wire resistive touchoverlays, naast verschillende andere technologien (duur!) zoals capacitief)

Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN

Pagina: 1