Norton Antivirus 2003 laat zich niet installeren!

Pagina: 1
Acties:

• Tick
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 19:03

Tick

Im that jerk,who wants to know

Topicstarter
Probleem = dat norton bij het installeren 1 maal moet rebooten en verder zou moeten gaan met de setup! (deze regel staat ook in msconfig!).

Dat doet die dus niet! Het bestandje waar die naar verwijst iets van Nrtcfg.exe kan ik zo ook opzoeken maar doet niks bij dubbel klik!

Al wel gecontroleerd met een boot cd (norton) welke de nieuwe virus definites heeft! Niks gevonden....geen virus.

Wat kan evt de oplossing zijn!?

Ik heb eigenlijk geen zin in een herinstallatie, want er staat veel boeren software op wat het ngo allemaal goed doet!!!!

There are many mysteries in this universe, including me!

Verwijderd

Hij hoeft alleen maar terebooten aan het eind van de installatie, als ie er dus compleet opstaat dacht ik. Heb je em wel legaal

• Tick

Tick

Topicstarter
Zekersz.... 100% !

Verwijderd

Probeer eens met msconfig diagnostisch opstarten, en dan nog eens installeren. Bij mij werkte dit toendertijd.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Tick schreef op 09 April 2003 @ 13:41:
Ik heb eigenlijk geen zin in een herinstallatie, want er staat veel boeren software op wat het ngo allemaal goed doet!!!!
8)7

[This is what you get when you mess with us]

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Opent er tijdens het opstarten een normaal explorer-window van c:\progr. files\common files? Of heb je misschien al een virus op je systeem staan?

Wees consequent, maar niet altijd

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Ook schreef op 09 April 2003 @ 13:56:
Opent er tijdens het opstarten een normaal explorer-window van c:\progr. files\common files? Of heb je misschien al een virus op je systeem staan?
Al wel gecontroleerd met een boot cd (norton) welke de nieuwe virus definites heeft! Niks gevonden....geen virus.
8)7
Lezen is ook een kunst B)

[This is what you get when you mess with us]

• no_useforaname
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-07 23:36
Probeer het te installeren via een 'guest' account in win XP. Ik had het zelfde probleem met Norton Antivirus 2002, maar via een guest account werkte het prima.. :)

herinstallatie zou idd zonde zijn voor je boeren software 8)7

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

• Tick

Tick

Topicstarter
Nie voor mij maar een klant :)

Je wil niet weten wat voor problemen die software geeft! Met de sleutel diskettes ect!

Helaas niks helpt!!! :(

Ps het is Win98 SE. Aargggg ik zie het al aankomen de herinstallatie :r

Kheb MCfee maar geinstalleerd :) Geen problemen

[ Voor 42% gewijzigd door Tick op 09-04-2003 16:06 ]

Pagina: 1