There are many mysteries in this universe, including me!
Verwijderd
Hij hoeft alleen maar terebooten aan het eind van de installatie, als ie er dus compleet opstaat dacht ik. Heb je em wel legaal
Zekersz.... 100% !
Verwijderd
Probeer eens met msconfig diagnostisch opstarten, en dan nog eens installeren. Bij mij werkte dit toendertijd.
Tick schreef op 09 April 2003 @ 13:41:
Ik heb eigenlijk geen zin in een herinstallatie, want er staat veel boeren software op wat het ngo allemaal goed doet!!!!
Opent er tijdens het opstarten een normaal explorer-window van c:\progr. files\common files? Of heb je misschien al een virus op je systeem staan?
Wees consequent, maar niet altijd
Ook schreef op 09 April 2003 @ 13:56:
Opent er tijdens het opstarten een normaal explorer-window van c:\progr. files\common files? Of heb je misschien al een virus op je systeem staan?
Al wel gecontroleerd met een boot cd (norton) welke de nieuwe virus definites heeft! Niks gevonden....geen virus.
Lezen is ook een kunst
Probeer het te installeren via een 'guest' account in win XP. Ik had het zelfde probleem met Norton Antivirus 2002, maar via een guest account werkte het prima.. 
herinstallatie zou idd zonde zijn voor je boeren software
herinstallatie zou idd zonde zijn voor je boeren software
And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
Nie voor mij maar een klant
Je wil niet weten wat voor problemen die software geeft! Met de sleutel diskettes ect!
Helaas niks helpt!!!
Ps het is Win98 SE. Aargggg ik zie het al aankomen de herinstallatie
Kheb MCfee maar geinstalleerd
Geen problemen
Je wil niet weten wat voor problemen die software geeft! Met de sleutel diskettes ect!
Helaas niks helpt!!!
Ps het is Win98 SE. Aargggg ik zie het al aankomen de herinstallatie
Kheb MCfee maar geinstalleerd
[ Voor 42% gewijzigd door Tick op 09-04-2003 16:06 ]
Pagina: 1