Toon posts:

Video/Audio Transmitter+Receiver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om mij een Video/Audio Transmitter+Receiver aan te schaffen.
Dit zou handig zijn om mijn films op pc te kunnen doorzenden naar de tv, zodat ik ze in de woonkamer (op tv-scherm) kan zien.

Nu was mijn vraag, of jullie hier ervaring mee hebben, en wat volgens jullie de beste systemen zijn?
Ik weet dat Trust de Wireless A/V Transmitter 100V in zijn gamma heeft. Weet iemand daar iets over, of deze goed is?

Gaat het echt door muren enzo? Want het moet wel door véél muren door om van mijn pc tot aan de woonkamer te geraken... Lukt dit? (Wel allemaal gelijkvloers!).
Volgens mij zijn er geen storende signalen in ons huis...

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:36

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar daar vind ik niet meteen terug of het echt wel prima door muren gaat, of beeld/geluid nog wel goed doorkomen ofzo...
Ik ben er al wel een eindje mee opgeschoten, dus alvast bedankt voor die zoektip!

Maar nog wat meer info zou leuk zijn ;)

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-01 16:22

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

De "beste" die ik ken is van Philips, zijn 2 series van ,de 1200-serie en een hogere (geloof 1300 of 1400). De 1200 serie kost momenteel (op mijn werk dan) 149,99.
We hebben ook de set van Trust voor 69,99 en ook nog een setje van Thomson, daar weet ik de prijs ff niet meer van.

Ik vind zelf de Philips 't beste, maar als je geen 150 euro wilt betalen, kan je beter voor die Trust gaan, op zich ook niet slecht hoor.

Trouwens, mijn werk = Media Markt :)

Edit : gaat redelijk goed door muren, normaal hebben ze 100 meter bereik, maar je kan em in een "normaal" huis makkelijk door bv. het plafond laten gaan of door een paar kamers.

[ Voor 19% gewijzigd door Centaur op 09-04-2003 12:59 ]

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Verwijderd

Topicstarter
Centaur schreef op 09 April 2003 @ 12:58:
De "beste" die ik ken is van Philips, zijn 2 series van ,de 1200-serie en een hogere (geloof 1300 of 1400). De 1200 serie kost momenteel (op mijn werk dan) 149,99.
We hebben ook de set van Trust voor 69,99 en ook nog een setje van Thomson, daar weet ik de prijs ff niet meer van.

Ik vind zelf de Philips 't beste, maar als je geen 150 euro wilt betalen, kan je beter voor die Trust gaan, op zich ook niet slecht hoor.

Trouwens, mijn werk = Media Markt :)

Edit : gaat redelijk goed door muren, normaal hebben ze 100 meter bereik, maar je kan em in een "normaal" huis makkelijk door bv. het plafond laten gaan of door een paar kamers.
Bedankt voor uw reactie!

Ik rij trouwens straks naar Media Markt, in Anterpen(BE)

Ik zal daar eens kijken wat ze hebben... Die Trust staat me precies wel aan ja!
Maar hoe zit het met beeld- en geluidskwaliteit? Niet teveel verlies?
Is die Philips dan zoveel beter dan die Trust? Wat is er dan beter aan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 14:04 ]

Verwijderd

Grootse probleem is toch altijd het legale "vermogen" van 10 milliwatt en de hoge frequentie van 2,4 gig en is daardoor erg gevoelig voor opstakels en reflectie die met het draaien van de antenne soms zijn op te lossen.
Beeld is van de meeste wel goed als je het storingsvrij krijgt.
Het audio weet ik niet precies maar lijkt me niet 50 DB kanaalscheiding te hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me gisteren zo'n Trust Wireless A/V Transmitter 100V aangeschaft, en natuurlijk meteen uitgetest.
Het beeld is prima!
Om het geluid tip top te krijgen, moet je inderdaad wel wat met de antennes draaien. En als er iemand in het signaal loopt, dan is er storing...

Misschien heeft er nog iemand andere tips voor storingvrij geluid?
Pagina: 1