Ik ben bezig aan een javascript-based menu'tje voor op een website. Nou zijn deze dingen makkelijk te downloaden, alleen zijn die gebaseerd op vaste posities. Ik wil er dus eentje maken, waarbij het verandere van de fontgrootte in de browser effect heeft, en waarbij de positie van het gehele menu niet vastligt.
Inmiddels heb ik een idee, wat er ongeveer zo uit ziet:
Wat me nou mooi lijkt, is dat ik bij ieder willekeurig array dmv script laat kijken of een array een sub-menu heeft. Bij bovenstaand voorbeeld wil ik bijvoorbeeld op scherm:
0 0
0 1
1
Is er een functie om te controleren of een bepaald veld in een array ook weer een array is?
En ja, ik begin net met javascript, heb alles op w3schools gelezen, op google gezocht en hier de search gebruikt
Inmiddels heb ik een idee, wat er ongeveer zo uit ziet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| var menu = new Array(); menu[0] = new Array(); menu[0][0] = "0 0"; menu[0][1] = "0 1"; menu[1] = "1"; |
Wat me nou mooi lijkt, is dat ik bij ieder willekeurig array dmv script laat kijken of een array een sub-menu heeft. Bij bovenstaand voorbeeld wil ik bijvoorbeeld op scherm:
0 0
0 1
1
Is er een functie om te controleren of een bepaald veld in een array ook weer een array is?
En ja, ik begin net met javascript, heb alles op w3schools gelezen, op google gezocht en hier de search gebruikt
[ Voor 4% gewijzigd door Kaastosti op 09-04-2003 12:39 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.