voordat hierover gezeurt wordt, ik heb al gezocht op internet ( nix gevonden ), en de microsoft knowledge base doorzocht.
okay dan nu mijn verhaal:
ik heb een netwerk met allemaal NT4 clients, met daarop outlook 2000 en exchange 5.5. mail openen e.d. gaat allemaal perfect. er is een nieuwe laptop binnen gekomen met daarop windows xp. daarop heb ik ook outlook 2000 geinstalleerd. daarvoor hebben wij een nieuw account aangemaakt op de NT server, aangezien inloggen met een account op xp en nt4 tegelijk niet echt goed gaat
we hebben die gebruiker rechten gegeven om de oude mailbox van die gebruiker te openen. dat werkt. ook kan ik gewoon in contatpersonen e.d. kijken. op het moment dat ik een nieuw mailtje maak en dan bij "aan" de persoonlijke lijst met contactpersonen kies dan zegt hij het volgende:

dus als jullie nog goede suggesties hebben over wat het probleem is, graag.
PS voor een mod: als je nog een goede titel weet, verander deze ff ik wist geen betere
okay dan nu mijn verhaal:
ik heb een netwerk met allemaal NT4 clients, met daarop outlook 2000 en exchange 5.5. mail openen e.d. gaat allemaal perfect. er is een nieuwe laptop binnen gekomen met daarop windows xp. daarop heb ik ook outlook 2000 geinstalleerd. daarvoor hebben wij een nieuw account aangemaakt op de NT server, aangezien inloggen met een account op xp en nt4 tegelijk niet echt goed gaat
dus als jullie nog goede suggesties hebben over wat het probleem is, graag.
PS voor een mod: als je nog een goede titel weet, verander deze ff ik wist geen betere