Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mavrick_rulez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2006
Weet iemand of het mogelijk is om een standaard software image te creeren van een pda met windows cCE 4.1
Daarmee bedoel ik, om windows incl. standaard software en settings in een image bestand te zetten en dat op een heleboel pda's makkelijk neer te zetten.
Zoals bv voor desktops, Ghost van symantec wordt gebruikt.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik weet niet wat je met CE4.1 bedoeld, ik ken alleen PPC2000, maar als je de activesync software van MS gebruikt, kan je gewoon een "backup" van heel je PDA maken. Een image is dat dan. Duurt wel een half uurtje of zo though....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Mavrick_rulez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2006
Ik bedoel echt een image, incl. os
Ik bedoel er mee. Windows CE.net (4.1)

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb ook een Windows CE powerd apparaat met 4.2 erop.

Nu zou ik hier ook een image van willen maken, met zoals Ghost doet met een XP systeem.
Is dit mogelijk? Is hier een proggie voor?

Hartelijk dank

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik weet dat veel iPaqs (HP) ingebouwde backup software bevatten. Je zou dan 1 pda kunnen backuppen met die software en als je het op meerdere andere pda's weer restoren (mits ze de zelfde zijn dan). Daar zit niet het OS bij maar alleen de extra software en de settings. Immers het OS zelf al standaard op de andere pda's