Tja, dat moet ik effe uitleggen. Borculo is situated in the Backcorner of the Netherlands (andersgezegd: de Achterhoek). Ik kom uit die gemeente en wij zouden vanaf de zomer kunnen internetten via de kabel. Ik ben benieuwd of er mensen uit Borculo zijn die nu via de kabel werken en kunnen reageren wat betreft snelheid. Wij hebben de redelijk unieke situatie dat we Chello aangeboden krijgen, maar de kabelmaatschappij bij ons is niet UPC maar een 'zelfstandige' SCAI die dus de eigenaar van de kabel is.
Dus hoe zit het met de snelheid en wat zijn je ervaringen tot nu toe...?
Beetje shit om op deze manier zo'n oproep te doen maar ik zou niet weten hoeveel er in Borculo en omstreken op de kabel zitten (misschien ben ik straks wel de enige, kan ik m'n DivX verzameling eindelijk uitbreiden... Of ik begin een eigen Chello backbone)
Dus hoe zit het met de snelheid en wat zijn je ervaringen tot nu toe...?
Beetje shit om op deze manier zo'n oproep te doen maar ik zou niet weten hoeveel er in Borculo en omstreken op de kabel zitten (misschien ben ik straks wel de enige, kan ik m'n DivX verzameling eindelijk uitbreiden... Of ik begin een eigen Chello backbone)