Toon posts:

Internet via kabel in Borculo

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dat moet ik effe uitleggen. Borculo is situated in the Backcorner of the Netherlands (andersgezegd: de Achterhoek). Ik kom uit die gemeente en wij zouden vanaf de zomer kunnen internetten via de kabel. Ik ben benieuwd of er mensen uit Borculo zijn die nu via de kabel werken en kunnen reageren wat betreft snelheid. Wij hebben de redelijk unieke situatie dat we Chello aangeboden krijgen, maar de kabelmaatschappij bij ons is niet UPC maar een 'zelfstandige' SCAI die dus de eigenaar van de kabel is.

Dus hoe zit het met de snelheid en wat zijn je ervaringen tot nu toe...?

Beetje shit om op deze manier zo'n oproep te doen maar ik zou niet weten hoeveel er in Borculo en omstreken op de kabel zitten (misschien ben ik straks wel de enige, kan ik m'n DivX verzameling eindelijk uitbreiden... Of ik begin een eigen Chello backbone) :P

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:43
Nog iemand hier uit Borculo

UPC zuigt ja.. :)

Verwijderd

Topicstarter
RiCk, wat is dan de gemiddelde snelheid die je ongeveer haalt? En hoe ging dat met het aanmelden: direct bericht of lang wachten. BTW: ik kom uit een van die dorpen die er natuurlijk weer 's wat langer op moeten wachten.

Fuckzooi! Moet ik de kabel straks toch nog met minimaal een persoon delen |:(

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:43
Nouw, moest wel half uur wachten tot dat iemand me vertelde dat ik kon internette via de kabel, eindelijk dacht ik, afspraak gemaakt voor aanleg (2 weken later) en ut gaat nog steeds goed. Wel soms periodes van min. 5 minuten dadt de verbinding weg is, en 1x gehad dat ik hele dag nie kon internette.... Gemmideld zit ik tussen de 75/125 vooral 's avonds veel lager...

Het blijft beter als de telefoon!!..

Ik heb toen gebeld met 0900-1580 (dacht ik!!!)..

Greetz