My T-Mobile doet het bij mij niet. Heeft het ook nog nooit gedaan trouwens. In eerste instantie dacht ik dat het lag aan de overstap problemen, maar dit is dus niet het geval. Mijn belstatus is voor T-Mobile zelf wel op te vragen namelijk. Als zij dus voor mij inloggen krijgen ze braaf alles te zien.
Als ik rekeninginformatie op wil vragen krijg ik de volgende error:
Line: 141
Char: 2
Error: Object Required
Nu is het een ASP pagina, dus blijkbaar mis ik een APS bestandsdeel, maar daar heb ik dus nog nooit van gehoord. Ik heb voor de zekerheid de laatste SUN JVM geinstalleerd. Het is dan wel geen Java pagina, maar je weet het nooit.
Ik heb WinXp SP1 met alle laatste Updates voor zowel IE als XP. Ik maak gebruik van een dial-up verbinding die beveiligd is met de standaard XP firewall. Mijn broertje zit op dezelfde verbinding en krijgt ook niks te zien. Hij heeft wel SP1 maar geen updates draaien voor zover ik weet. Het evt uitschakelen van de firewall heeft geen zin.
Heeft iemand ditzelfde probleem gehad en het weet die toevallig een oplossing.
Als ik rekeninginformatie op wil vragen krijg ik de volgende error:
Line: 141
Char: 2
Error: Object Required
Nu is het een ASP pagina, dus blijkbaar mis ik een APS bestandsdeel, maar daar heb ik dus nog nooit van gehoord. Ik heb voor de zekerheid de laatste SUN JVM geinstalleerd. Het is dan wel geen Java pagina, maar je weet het nooit.
Ik heb WinXp SP1 met alle laatste Updates voor zowel IE als XP. Ik maak gebruik van een dial-up verbinding die beveiligd is met de standaard XP firewall. Mijn broertje zit op dezelfde verbinding en krijgt ook niks te zien. Hij heeft wel SP1 maar geen updates draaien voor zover ik weet. Het evt uitschakelen van de firewall heeft geen zin.
Heeft iemand ditzelfde probleem gehad en het weet die toevallig een oplossing.