Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

My T-Mobile problemen

Pagina: 1
Acties:

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
My T-Mobile doet het bij mij niet. Heeft het ook nog nooit gedaan trouwens. In eerste instantie dacht ik dat het lag aan de overstap problemen, maar dit is dus niet het geval. Mijn belstatus is voor T-Mobile zelf wel op te vragen namelijk. Als zij dus voor mij inloggen krijgen ze braaf alles te zien.

Als ik rekeninginformatie op wil vragen krijg ik de volgende error:
Line: 141
Char: 2
Error: Object Required

Nu is het een ASP pagina, dus blijkbaar mis ik een APS bestandsdeel, maar daar heb ik dus nog nooit van gehoord. Ik heb voor de zekerheid de laatste SUN JVM geinstalleerd. Het is dan wel geen Java pagina, maar je weet het nooit.

Ik heb WinXp SP1 met alle laatste Updates voor zowel IE als XP. Ik maak gebruik van een dial-up verbinding die beveiligd is met de standaard XP firewall. Mijn broertje zit op dezelfde verbinding en krijgt ook niks te zien. Hij heeft wel SP1 maar geen updates draaien voor zover ik weet. Het evt uitschakelen van de firewall heeft geen zin.

Heeft iemand ditzelfde probleem gehad en het weet die toevallig een oplossing.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

behalve dat de belstatus gigantisch achter loopt, maar dit zijn problemen die bij T-Mobile bekend zijn en waarover ze hebben gecommuniceerd dat die weg gewerkt worden, heb ik geen problemen met My T-Mobile, onder w2ksp2 en wxphesp1 ie6.

Ik denk dat het toch een configuratiefout is aan jouw zijde. Browser setting of type dailup, modeminstellingen gewoon standaard, maar goed daar zou het haast niet aan mogen liggen.

ik heb My T-Mobile al via de volgende verbindingen bezocht.

- vanaf Wanadoo Pemium Cable vanachter router met firewall en standaard instellingen
- vanaf intranet IBM Global Services vanachter een totaal dichtgetimmerde proxy, firewall etc.etc.
- vanaf Zonnet dailup

zowel onder w2k wxp ie6 ie 5

[ Voor 27% gewijzigd door aardbeix15 op 09-04-2003 12:01 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11 14:17
dit probleem ligt dus echt bij t-mobile

moet je even een e-mail sturen naar info@t-mobile.nl
komt gewoon aan
en dit deed ik ook toen ik problemen had met een factuur die niet getoont werd
op de site

succes

A life? Where can I download it??

• BlauweFles
  • Niet online
Ik heb alle browser settings al een keer gereset dus die lijken me gewoon goed. Aan de dialup zou het evt wel kunnen liggen, maar ook daar is niks raars mee die is standaard.

Ik kan ze wel mailen, maar waarom doet hij het bij mij niet terwijl hij bij anderen wel gewoon doet.

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 10:27
Ja, ik heb ook problemen met My T-Mobile. Als ik mijn laatste rekening opvraag of iets wat met een rekening te maken heeft dan gaat het fout. (An error occurred) :(

Ik zal die knakkers eens bellen. >:) Misschien mensen die dit ook hebben gehad? En is het (goed) opgelost?

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Op een winNT comp werkt het bij mij niet, via een winXP comp. doet ie het echter wel, misschien is dat het? :?

• BlauweFles
  • Niet online
Nee, want ik ken mensen met XP waar hij het ook bij doet terwijl mijn XP toch echt niks laat zien. Het zou aan IE moeten liggen denk ik, maar welke instelling er dan verkeerd is zou ik niet weten.

Xion: dat heb ik dus ook, bij T-Mobile doet hij het wel.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

soms werkt het wel. en soms niet.
hoewel het de laatste tijd meestal wel blijkt te werken.
jammer alleen dat de data maar is bijgewerkt tot 25-03-2003

ik denk dat ze gewoon nog wat probleempjes hebben met de database.
zit niets anders op dan gewoon blijven wachten.

[ Voor 32% gewijzigd door job op 09-04-2003 15:19 ]

Pagina: 1