[xp] Shares hidden maken

Pagina: 1
Acties:

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Ik heb hier een pc die eerst gewoon normale shares had over het netwerk, maar omdat er meerdere pc's via een vpn bijkomen, wil ik niet meer dat die shares voor die andere persoon beschikbaar zijn, dus die shares moeten hidden gemaakt worden met het $-teken erachter. Nu is alleen het probleem. Dat zijn shares van users... Dus een de profile mappen zijn geshared toen ze aangemaakt zijn, en nu kan ik daar niet meer bijkomen, ook kan ik niet aan alle gebruikers vragen 1 voor 1 in te loggen om het aan te passen. Is er ook nog een andere mogelijkheid? ik weet wel de exacte share names en paden enz. In computermanagement kon het iig niet.

Mijn Systeem Specs

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

je kan je opstartprofiel toch ook zo instellen dat het pad gemapt wordt met de $-teken erachter ??

probeer trouwens wat leestekens en enters te gebruiken in je tekst... ik heb het 4x moeten lezen voor ik het begreep :/

Deze plek is te koop.

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:12
Moet je bij folder opties even simple share uitzetten

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Sonic- schreef op 09 April 2003 @ 11:49:
Moet je bij folder opties even simple share uitzetten
Raak ik dan niet gelijk al die shares kwijt? ze moeten wel opnieuw aangemaakt worden met een $ erachter ...

Mijn Systeem Specs

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:12
wardheuvel schreef op 09 April 2003 @ 11:57:
[...]

Raak ik dan niet gelijk al die shares kwijt? ze moeten wel opnieuw aangemaakt worden met een $ erachter ...
Ik weet niet of je ze dan kwijt bent. Je moet dan wel met users gaan werken, dus dat zou je even moeten proberen.