Toon posts:

[PROBE] Wie heeft het al gespeeld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Officiele site van Probe

(M@NIC gaf me toestemming voor dit topic, moest ik even toelichten)

Ik had al eerder een topic over dit spel geopend, ik had hem namelijk besteld en heb hem inmiddels al binnen (!!!!) yessss zit het dus al echt dagen achtereen te spelen en het spel is lekker uitgebreid.

De bedoeling van het spel is meerdere missies spelen in Arcade mode, het spel idee deed me erg aan Iron Hand op de Commodore 64 denken (ik weet niet of iemand zich dit spel kan herinneren?)

Ik heb een paar screenshots gemaakt:

Probe Screenshot 1

Probe Screenshot 2

Probe Screenshot 2

De bedoeling van het spel is om per level alle vijandige schepen neer te halen met een breed scala aan wapens, ook moet je alle bases, bunkers en andere vijandige ellende neer halen waar je dus als rechtgeaarde bountyhunter geld voor vangt. Voor dit geld kun je weer wapens kopen die je in netwerk/internet mode ook weer kunt gebruiken (!) om je vrienden overhoop te knallen. Die wapens neem je per level ook weer mee en je moet handig zien te kopen om end of level guardians om zeep te helpen.

De gameplay, muziek/sound en tussenfilms (met acteurs gemixed met geinige 3D!) zijn werkelijk fenomenaal. Ik speel en speel en heb het nu nog al niet uitgespeeld maar ben inmiddels al wel bij level 14 aangekomen. Ook de achtergronden zijn super, de sfeer lekker retro en je hebt geeneens zo'n mega snelle bak nodig om dit spel vloeiend te kunnen laten lopen.

Voor de prijs hoef je het niet te laten, ik heb dus een gesigneerde versie :P dus mocht de auteur eens komen te overlijden zit ik goed. :+

Oh ja, een van de coolste wapens die je krijgt vind ik toch wel de torpedo launcher, om die enemies voor die raketten te zien vluchten is lachûh. })

Voor de oude Amiga / Commodore 64 fans is deze game een must, ik geef hem een dikke 8+++ !!!!

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, voor ik het vergeet: het spel is alleen online te bestellen voor mensen tevergeefs in de winkel gaan zoeken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand nog dus neem ik aan? lol

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

mijn reactie afgaan op die screenshots -> :{

website geeft ook nogal weinig info. Niet een screenshot of wat dan ook..

[ Voor 62% gewijzigd door BdR op 10-04-2003 19:05 ]

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:37
Die plaatjes laten niet veel zien van het ingame ... vind de plaatjes ook niet echt gewelig. Heb je mssn meer plaatjes ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

moet je dit spel kopen?
ziet er uit als een freeware spelletje

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:53
Is dit voor de PC ?

Als het ingame screenies zijn vind ik het wel errug lelijk :/

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:42
Kheb even rond gekeken op de site (voor zover daarvan te spreken is natuurlijk) Maar als ik zo op de screenies af moet gaan vind ik het helemaal niets.

Misschien is de gameplay wel fantastisch en nostalgisch etc, maar dan kan ik wel leukere spelletjes op een emu spelen :D
Pagina: 1